Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

„Ghiţa Ciobanul” își numără premiile la Eurobest: aur, argint și bronz!

Pentru al doilea an consecutiv, McCann Bucureşti și Vodafone România câştigă aur, argint şi bronz la Festivalul de publicitate Eurobest, cel mai important festival european de publicitate.
GOLD Award_Categoria PR Campaigns

Premiile câştigate la festivalul Eurobest sunt: Gold Award la Categoria PR; Silver Award la Categoria Media şi Bronze Award la Categoria Integrated.

Cele trei premii câştigate la aceasta ediţie a festivalului Eurobest se adaugă altor cinci premii internaţionale câştigate de Campania „Ghiţa Ciobanul” în anul 2014: Bronze Lion la Cannes Lions 2014; Grand Prix şi 4 trofee de aur la festivalul Golden Drum 2014. De asemenea, tot în 2014, aceeaşi campanie câştiga trofeul Grand Effie la festivalul local de eficienţă Effie 2014.

„Ne onorează premiile obţinute la ediţia din acest an a festivalului Eurobest, cu atât mai mult cu cât campania «Ghiţă Ciobanul» a fost premiată la numeroase festivaluri internaţionale în ultimul an. Cele trei distincţii de la Eurobest ne confirmă că poveştile pe care le spunem sunt relevante şi autentice, nu doar pe plan local. Campania «Ghiţă Ciobanul» a avut rezultate impresionante: în doar o lună de la lansare, Ghiţă era unul dintre cele mai populare personaje în social media, reuşind să ajungă în Top 3 celebrităţi în România, pe Facebook, iar vânzările de smartphones în magazinele Vodafone le-au depăşit, în premieră, pe cele de feature phones”, a declarat Laura Barbu, Director, Brand & Marketing Comm, Consumer Business Unit, Vodafone Romania.

La rândul său, Cătălin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucureşti, a spus: „Premiile mari sunt întotdeauna plăcute. Dar premiile mari luate de campanii mari sunt şi mai importante. Ele inspiră creativii să piardă nopţile pentru campaniile de zi cu zi, pentru clienţii mari, pentru briefurile importante. Ne bucurăm că Ghiţa îşi continuă cariera la festivaluri şi câştigă la Eurobest metale de toate culorile. Felicitări tuturor românilor care au caştigat premii la Eurobest. Prezenţa noastră pe scenă, în fiecare an, ne păstrează în topul ţărilor creative din Europa”.

La nivel de reţea, McCann Worldgroup a câştigat 2 Grand Prix (campania „Pay Per Laugh”, dezvoltată de The Cyranos McCann Spania), 4 premii de aur (campania Ţghiţă Ciobanul şi campania „Pay Per Laugh”), 7 premii de argint, 8 premii de bronz şi alte 21 de nominalizări.

Aceste distincţii au plasat McCann Worldgroup pe locul al-3-lea în topul celor mai premiate reţele la Festivalul Eurobest.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii