FacebookTwitterLinkedIn

Agenția McCann-Erickson a mai câștigat și alte cinci premii, printre care și trei trofee de aur:  pentru Mega Image – campania „Play with your inspiration”,  pentru  „Bucharest not Budapest” – ROM, care a câștigat aur la categoria Snacks, confectionery and deserts și pentru campania „Ghiță The Social Sheperd” – Vodafone, cu care a câștigat aur la categoria Telecommunications Internet & Data.

Graffiti BBDO a cucerit 7 premii printre care și două trofee de aur, unul pentru Ursus Cooler Launch, la categoria Alcoholic Beverages – Beers și pentru Campania  „A chance for life”,  pentru React, la categoria GoodWorks EFFIE – Non-Profit.

De asemenea, cei de la Graffiti au mai câștigat: argint la  GoodWorks EFFIE – Brands (CSR), pentru campania „Made in Andrei’s country!”, pentru Petrom, bronz la Healthcare products & services, pentru Alive!, argint la Packaged Food pentru Rarăul MBS, dar și pentru Antrefrig și argint la categoria Snacks, confectionery and deserts pentru Lay’s.

Trofee de aur s-au acordat și la categoriile GoodWorks EFFIE – Brands (CSR) și Media & Entertainment, ambele pentru campania „Why Don’t You Come Over”, semnată de  GMP Advertising & Webstyler pentru „Gândul”.

La categoria Financial Services, aurul a fost câștigat de către Leo Burnett & Target pentru „BRD Team Spirit Campaign”, iar la categoria Others trofeul de aur a fost câștigat de Lowe & Partners, pentru campania „Văru’ te rezolvă”- pentru tocmai.ro.