Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

ForbesForward |
|

GfK România: „Business-ul nostru rămâne relevant într-un astfel de context care presupune modificări ale comportamentului de consum”

„Forbes România” invită antreprenori, manageri și companii să vorbească cum își desfășoară activitatea în această perioada dificilă, cum gestionează situația foarte fluidă, cum își tratează personalul, ce speranțe au, ce temeri și multe alte aspecte vitale.
GFK

Răspunsurile sunt furnizate de reprezentanții GfK România

Forbes: Ce decizii de business a luat compania dvs de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

GfK România: Menținerea stabilă a activității companiei și ajutarea clienților noștri să navigheze prin această criză în cel mai bun mod posibil.

  1. Toți angajații lucrează de acasă. Ne-am asigurat că toți angajații sunt pregătit și au cele necesare să lucreze de acasă.
  2. Team leaderii și managerii sunt responsabili să asigurare continuității activității.
  3. Reducem nivelul de contact social între indivizi la un minim; fără călătorii de business.
  4. Birourile noastre rămân deschise. Cu toate acestea, se aplică recomandările de la punctele 1 și 3 de mai sus.
  5. Vizitele furnizorilor sunt limitate la minim
  6. Deplasarea la sediul clienților este limitată la ceea ce este esențial pentru susținerea clienților noștri.
  7. Ca substitut pentru călătorii, folosim Skype și alte instrumente de comunicare electronică.

Forbes: Care sunt măsurile pe care compania dvs le-a luat în sprijinul angajaților de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

GfK România: Am limitat interacțiunile: nu călatorim în interes de serviciu, limităm interacțiunile cu clienții și furnizorii, work from home.

Igienă: am pus la dispoziție diverse materiale de protective și igienă dacă sunt angajați care vin la birou.

Forbes: Care ar fi măsurile guvernamentale ce ar trebui luate în următoarea perioadă de timp pentru a atenua efectele negative ale coronavirusului asupra activității din sectorul în care activați?

GfK România: Freelancerii din industrie ar trebui să beneficieze de suport financiar. Pe lângă industriile evident afectate, guvernul ar trebui să îi ia și pe ei în considerare.

Forbes: Care sunt scenariile posibile pe care le vedeți pentru business-ul dvs dacă epidemia continuă și/sau ia amploare? Dar pentru intreaga economie românească?

GfK România: Business-ul nostru rămâne relevant într-un astfel de context care presupune modificări ale comportamentului de consum, lifestyle, etc și companiile trebuie să înțeleagă noul comportament de consum astfel încât să se poată adapta.

Economia românească va fi afectată mai ales anumite domenii care sunt afectate direct – poate fi temporar depinde cât durează criză.

Forbes: Cum credeți ca ați putea ajuta comunitatea – socială și/sau de business?

GfK România: Ne-am înscris în EntrepreNation, o inițiativă a The Entrepreneurship Academy. Am început un demers prin care încercăm să ajutăm cum putem România în acest greu context.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii