Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

FarmecVoice |
|

Gerovital, peste 50 de ani de inovație românească

Gerovital este primul brand care a introdus pe piața locală produse antiage accesibile, bazate pe o inovație românească. De atunci, portofoliul a continuat să crească, iar brandul a rămas la fel de prezent în viața și în topul preferințelor consumatorilor.  
BV Farmec - Claudia Pălăcian

 

Claudia Pălăcian, Brand Manager, Farmec

 

Ce așteptări are consumatorul român de astăzi de la produsele cosmetice și de îngrijire?

Consumatorul de astăzi este mult mai interesat decât în anii anteriori să-și mențină sănătatea și aspectul ferm al pielii, nu doar al tenului. Își cunoaște mult mai bine pielea, știe să identifice problemele cu care se confruntă și caută cu atenție produsele care i se potrivesc. Este mult mai educat în ceea ce privește ingredientele, formulele și ordinea corectă de aplicare a produselor într-o rutină, așa că alege produse cu eficiență dovedită și cu ingrediente de calitate, în cantitățile de care pielea sa are nevoie.

Toate acestea au fost criterii după care, de-a lungul timpului, am perfecționat, extins și modernizat portofoliul. Așa că ne bucurăm de fiecare dată când consumatorii noștri găsesc ceea ce căutau în produsele Gerovital, în toate cele 30 de țări în care suntem astăzi prezenți. Vedem acest lucru în rezultatele Nielsen după primele șase luni ale lui 2021, conform cărora Gerovital este în topul preferințelor consumatorilor pe segmentul produselor de îngrijire, dar și în faptul că, aproape anual, Gerovital este desemnat Superbrand, iar de trei ani se menține între primele trei cele mai puternice branduri românești.

 

Care este cel mai nou produs din portofoliu?

Gerovital s-a lansat ca o inovație – primul brand care să integreze o formulă antiage revoluționară, elaborată de dr. Ana Aslan, într-o gamă de produse pentru ten accesibilă tuturor. Așa că inovația a rămas una dintre cele mai puternice valori ale noastre, promisiunea noastră susținută pentru consumatori, care a ghidat dinamica portofoliului de-a lungul timpul și a asigurat performanța produselor indiferent de timpuri și trenduri.

În prezent, portofoliul nostru numără 18 game cu produse de îngrijire și cosmetice dedicate atât femeilor, cât și bărbaților. Cea mai nouă adiție în portofoliu o reprezintă extinderea gamei de geluri de duș Grovital cu produse cu beneficii inspirate din cosmetică, precum hidratare în profunzime, revitalizare, exfoliere și detoxificare. Noile produse au fost concepute întocmai pentru consumatorul amintit mai devreme – informat cu privire la nevoile pielii sale și atent în a alege produse efeciente care să le răspundă, pe care noi ne bucurăm să le oferim la raft și online.

Anul a fost marcat, însă, de mai multe modernizări de gamă. Printre acestea, relansarea apelor micelare Gerovital într-un nou ambalaj, mai mare, adaptat comportamentului de consum al utilizatorilor, relansarea gamei Gerovital Sun cu formule și ambalaje noi și introducerea unui produs nou, Crema Aplin, dedicată pasionaților de sporturi montane, dar și de lansarea Gerovital H3 Evolution Perfect Look, o extensie a uneia dintre cele mai apreciate game antiage din portofoliul nostru, cu produse complementare pentru ten și corp.

 

Cât de importantă este sustenabilitatea în industria în care activați?

Reducerea impactului asupra mediului este esențială, ca un efort comun al producătorilor, furnizorilor și consumatorilor.

În portofoliul nostru, gama Gerovital Plant reprezintă la rândul ei un exemplu de inovație susținută, fiind de-a lungul timpului prima gamă fără conservanți de pe piață, prima care să introducă în formulele produselor sale ingrediente organice de floare de colț sau de flori de mac în cei peste 35 de ani de prezență la raft. Modernizate în 2019, produsele din această gamă au în compoziție ingrediente de origine naturală în proporție de minim 91%, încadrându-se în categoria cosmeticelor clean, ideale pentru cei care caută produse prietenoase cu pielea, dar și cu mediul.

În plus, în ultimii ani, consumatorii din mediul urban au început să-și pună tot mai des problema reducerii impactului asupra mediului, așa că în 2020 am lansat în Cluj-Napoca, Târgu Mureș și Oradea proiectul-pilot „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”, prin care încurajam consumatorii să returneze în magazinele Farmec și Gerovital ambalajele de hârtie, de plastic, de sticlă, de metal și de aluminiu ale produselor din portofoliul extins al companiei pentru a fi colectate și reciclate corespunzător.

Ne-am bucurat de rezultatele proiectului-pilot, așa că de la începutul acestui an am decis să extindem campania în toate magazinele de brand din țară, amplificându-ne misiunea față de mediu și comunitate. După primele șase luni ale anului, suntem mândri că am reușit să colectăm selectiv, alături de consumatorii noștri, circa 20.000 de ambalaje.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii