Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

Germania: se mai oprește scăderea din retail

Creșterea cumpărăturilor în mediul online și a cumpărăturilor făcute la supermarket au împiedicat o scădere de două cifre a vânzărilor din sectorul de retail din Germania în aprilie, informează Reuters.
 aboneaza-te
retail

Creșterea cumpărăturilor în mediul online și a cumpărăturilor făcute la supermarket au împiedicat o scădere de două cifre a vânzărilor din sectorul de retail din Germania în aprilie, informează Reuters. Acesta este un semn al rezistenței a celei mai mari economii din Europa pe perioada pandemiei de coronavirus.

Datele de la Oficiul Federal de Statistică arată că vânzările din segmentul retail au scăzut cu 5,3% pe lună, dar luna trecută a fost înregistrată o scădere mai mică, de 4%. Pe parcursul anului, vânzările din retail au scăzut cu 6,5% în termeni reali după o contracție revizuită de 1,2% în luna martie. Specialiștii prevăd o scădere de 14,3% pe viitor.

Vânzările din retail, un indicator volatil care a fost uneori supus revizuirii, au oferit un impuls economiei Germaniei, compensând astfel pentru sectorul de producție, care a fost în recesiune mai bine de un an.

Studiile arată că vânzările în supermarketuri au crescut cu 8% de la an la an, iar cumpărăturile online au crescut cu 24% în comparație cu luna aprilie a anului trecut. Astfel, aceste creșteri au compensat pentru o scădere cu peste 70% în vânzările de îmbrăcăminte, încălțăminte și articole din piele.

Cifrele demonstrează că Germania, care e considerată cea mai mare economie a Europei, începe să își revină în urma crizei coronavirus. Consumul ar putea crește și mai mult în următoarele luni, pe măsură ce viața economică și socială își revine la normal.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii