FacebookTwitterLinkedIn

Vacanță pentru business

Vara aceasta va fi una destul de obișnuită pentru noi, la NN. Misiunea noastră este să ajutăm clienții să aibă grijă de tot ce contează și suntem alături de ei, la fel ca până acum. Oamenii se bazează pe noi atunci când apar evenimente neprevăzute și când vor să-și asigure un viitor financiar mai bun, așa că în ultimul an și jumătate am continuat să ne ajutăm clienții, ca întotdeauna. Aș spune chiar că ne-am accelerat activitatea, deoarece oamenii au devenit mai preocupaţi de sănătatea lor și de alternativele de protecție financiară, iar produsele de asigurare de viață și de sănătate pe care le oferim şi-au dovedit relevanţa.

Pe de altă parte, pandemia a reprezentat o provocare pentru angajații noștri, ca pentru toată lumea. Faptul că am lucrat de acasă și nu am avut libertatea să ne deplasăm ca înainte își spune cuvântul. În ultimul an, i-am încurajat pe colegi să-și ia zile de concediu, așa cum ar face în mod obișnuit, deşi călătoriile nu erau posibile, deoarece acele zile departe de job sunt esențiale pentru reîncărcarea bateriilor. Iar acum că putem călători din nou, continuăm să încurajăm echipa să se bucure de o pauză și să aibă o vacanță relaxantă vara aceasta.

Certitudini și predictibilitate

De 24 de ani, NN România este o companie solidă, rezistentă la incertitudini și situaţii neprevăzute. Mai mult decât orice, ultima perioadă a fost o dovadă în plus pentru rezilienţă noastră și a adus în prim plan relevanța asigurărilor pentru clienții noștri. Am reușit să ne continuăm activitatea fără întrerupere, fiind alături de clienții noștri și ajutându-i să navigheze prin această perioadă de incertitudine.

În timp ce în viața personală simțim că ne întoarcem pas cu pas la normal, în mediul de business cred că încă traversăm o perioadă de incertitudine și volatilitate ridicată. Şi mai cred că acest lucru nu se va schimba în viitorul apropiat. Vestea bună este că observăm mai mult optimism și perspective mai bune pentru redresarea economică viitoare.

La NN ne continuăm strategia de a deveni asigurătorul digital al viitorului, investind în experiența clienților noștri și în diversificarea portofoliului de produse, cu impact pozitiv asupra stabilității financiare a companiei. Acţiunile noastre din fiecare zi, în linie cu strategia, ne ajută să fim rezilienți în continuare și să avem succes în viitor. Am avut o evoluție bună anul trecut și ne așteptăm să menținem această tendință.

Îngrijorări

Piața asigurărilor în care NN își desfăşoară activitatea este stabilă și nu există motive de îngrijorare. Uitându-ne la evoluția pozitivă a pieței din prima jumătate a acestui an, ne așteptăm ca tendința să continue în restul anului 2021 și mai departe, atât în segmentul asigurărilor de viață, cât și în cel al asigurărilor de sănătate.

O preocupare este deficitul important de protecție din România, ceea ce înseamnă că siguranța financiară a multor români este insuficientă în cazul unor evenimente neprevăzute. Din perspectiva companiilor de asigurări, obiectivul este să ofere produsele și serviciile potrivite pentru a contribui la acoperirea acestui deficit, iar misiunea și strategia NN reflectă pe deplin acest lucru.

Planuri de business

Digitalizarea a fost și continuă să fie o prioritate care susține evoluția noastră dinamică. Ca lider de piață, credem că este responsabilitatea noastră să anticipăm nevoile în schimbare ale clienților noștri și să răspundem printr-o experiență digitală adaptată stilului lor de viață de astăzi și din viitor. Anul trecut am făcut pași majori pentru îmbunătățirea proceselor noastre digitale, cu obiectivul de a simplifica interacțiunea clienților cu noi, iar accelerarea planurilor noastre de digitalizare din acest an este o continuare firească.

În același timp, prioritatea noastră în următoarele 18 luni este diversificarea portofoliului de produse cu noi alternative relevante pentru clienții noștri, ajungând la tot mai mulți români cu produsele pe care le oferim. Ne concentrăm pe inovație în toate ariile din activitatea noastră, iar acest lucru înseamnă și să înțelegem care sunt așteptările clienților și să răspundem cu soluțiile de care au nevoie.

Vacanță în țară sau străinătate

Încă de când m-am mutat pentru prima dată în România, în 2008, am văzut multe locuri frumoase în toate colțurile țării. Totuși, simt că mai sunt multe de văzut și, în ultimele 18 luni, am avut câteva scurte vacanțe în care am vizitat locuri noi din România împreună cu familia mea. Acum, când călătoriile internaționale sunt posibile mai ușor, prima călătorie în această vară va fi în Olanda, pentru a-mi revedea familia după o perioadă lungă. Și după aceea aștept cu nerăbdare o vacanță relaxantă la plajă în Grecia.