Berăria H se va deschide în curând în locul centrului comercial Pavilion H din Herăstrău și va avea până la 2 000 de locuri. Cea mai mare berărie-restaurant va găzdui atât concerte cât și piese de teatru, fiind un mix între viața socială, culturală și culinară, unde berea este prilejul întâlnirii.
Agenția Geometry Global va derula campania de comunicarea a Berăriei H: strategie, poziționare, identitate, lansare și promovare.
Vlad Dumitru, Director General Berăria H, a declarat: „Alegerea agenției de comunicare este un pas important în lansarea Berăriei. Momentan, ceea ce putem dezvălui legat de campania de comunicare câștigătoare este faptul ca Berăria H vine cu o poveste de brand și o lansare care te vor face nu doar curios ci și un cetățean mândru, de onoare.”
În ianuarie 2014, Vlad Dumitru împreună cu alți doi antreprenori români anunțau o investiție de 2,5 milioane de euro în refacerea Pavilionului H, celebrul centru comercial din Parcul Herăstrău, pentru a face o berărie. Acum, construcția este aproape de final.
Despre câștigarea contului de comunicare, Mihai Fetcu, Creative Director, Geometry Global, a spus: „Berăria H va fi un loc pentru toată lumea. Nu am complicat lucurile, ci am livrat mesajul și filozofia de brand așa cum am simțit-o atât ca specialiști, cât și ca vestiți consumatori.”
Echipa de creatie, strategie și implementare Geometry Global: Mihai Fetcu (Creative Director), Ștefan Vasilachi (Head of Art), Marius Matei (Senior Copywriter), Răzvan Ludu (Senior Art Director), Marina Cordun (Senior Copywriter), Claudia Pașcu (Senior Art Director), Mihaela Bourceanu (Client ServiceDirector), Radu Glont (New Business Director), Florentina Ciocanea (BTL Senior Account Manager), Alina Buzatu (Head of Strategy), Cristina Ungureanu (Communication Planner). Din partea clientului a participat Catalin Popovici (Marketing Manager).