
Campania „The RGB News” („Donează Roșu pentru România”), realizată de Geometry Global București pentru „Observator” (Antena 1), a obținut un premiu Gold, un Bronze și două Silver la cel mai mare festival internațional de creativitate – Cannes Lions.
Patru trofee și o nominalizare au fost acordate agenției Geometry Global București la Cannes Lions pentru campania „The RGB News”.
Mircea Pascu, Managing Director Geometry Global Bucharest, a declarat: „Faptul că am urcat pe scena Cannes Lions înseamnă mult mai mult decât încă un premiu câștigat. Sunt foarte mândru de rezultatele echipei Geometry Global București, o agenție formată din oameni care știu să găsească aurul în fiecare brief.”
VEZI AIZI SPOTUL THE RGB NEWS!
Premiile câștigate sunt:
* Gold – categoria PR – subcategoria Media, Arts & Entertainment;
* Silver – categoria Media – subcategoria Best Use of Screens;
* Silver – categoria Promo&Activation – subcategoria Use of Broadcast în categoria Promotional Campaign;
* Bronze – categoria Media – subcategoria Public Health&Safety&Public Awareness Messages
La rândul său, Mihai Fetcu, Creative Director Geometry Global Bucucrești, a spus: „Dincolo de rezultate, campania The RGB News are la bază o idee puternică ce a inspirat schimbări de comportament, iar acest lucru este recunoscut din plin în această săptămână la Cannes.”
De asemenea, „The RGB News” a primit și o nominalizare în cadrul galei Health Lions.
„The RGB News” este un „experiment” prin care, folosind ca mediu de comunicare culorile ecranului TV, românii sunt invitați să meargă la cel mai apropiat centru de donare de sânge. Sub mesajul „doneaza roșu”, ecranul Observatorului este privat de culoarea rosie, în vreme ce sunt prezentate știri relevante pentru acest subiect. Astfel, absența culorii roșii a mixului RGB din ecrane a creat un impact vizibil nu doar în rezultate, cât și în schimbarea atitudinii liderilor politici față de problema centrelor de donare.