Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Geometry Global Bucharest are un nou Client Service Director: Simona Costea, cu 15 ani de experiență în advertising

Geometry Global Bucharest, agenție de activare de brand, are un nou Client Service Director începând cu luna februarie a acestui an: Simona Costea.
Simona Costea_pic

Simona Costea are o experiență de cinsprezece ani în advertising și marketing, din 2008 preluând funcția de Client Service Director al Grafitti BBDO. Începând cu 2012, a adăugat în portofoliu expertiza de digital, strategie, management de campanie, advertising online, analiza și măsurarea datelor. De-a lungul carierei sale, Simona Costea a câștigat opt premii de eficiență.

Mircea Pascu, Managing Director la Geometry Global Bucharest: „Agenția este într-o continuă transformare. Nu numai că facem din ce în ce mai mult digital, însă capacitatea de adaptare la tendințele actuale este un factor extrem de important.  De aici, nevoia de a avea un Client Service Director care înțelege si gestionează ceea ce înseamnă o echipă și un business conectate la tot ce e nou. În Simona am toată încrederea că va avea o contribuție notabilă și că va întări o echipa care deja a cunoscut un succes impresionant în cursul anului trecut.

VEZI CÂTE ORE PE ZI SE UITĂ ROMÂNII LA TELEVIZOR!

La rândul său, Simona Costea a spus: „Vin dupa 4 ani de antreprenoriat în e-commerce și management al unei agenții de digital marketing, mintea mea e «turată» la maxim. În perioada de acomodare în agenție și de reactivare a networking-ului format în anii de advertising, constat o disproporție mare între dimensiunea bugetelor care se duc în online și cât interes manifestă agențiile tradiționale în a atrage și reține talente de digital. Pentru început, planul meu este să setez un standard de cunoștinte pentru toată lumea din Client Service și să cresc expertiza pornind de la specialiștii de digital din agenție, a căror pasiune o împărtășesc.”

Înainte de anteprenoriat, Simona Costea a condus Departamentul de Client Service al companiei Graffiti BBDO, unde a gestionat portofoliile a 19 clienți cu peste 50 de branduri active în categorii precum auto, asigurări, retail. Din 2012, ea s-a dedicat mediului online și propriului business. Este licențiată în filosofie la Universitatea București, din 2000. Înainte de contactul cu zona advertisingului, a lucrat în jurnalism, fiind redactor de știri pentru presa scrisă.

Începând cu luna februarie a acestui an, Simona Costea coordonează departamentul de Client Service (excepție făcând divizia British American Tobacco) –  ariile de ATL, Digital, Shopper Marketing și PR. Conturile active ale departamentului includ clienți precum: Heineken (Golden Brau), Opel, VISA, GlaxoSmithKline, Federația Română de Fotbal, Procter & Gamble, OMRON, Coca Cola, GoodMills, Tchibo Brands, Ponderas Hospital, Topanel, Kober, eMag.

În prezent, Geometry Global Bucharest numără 120 de angajați și 7 departamente, cele mai recent înființate fiind cele de CRM și PR.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii