Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Lifestyle |
|

Geneva: Întâlnirea producătorilor de ceasuri pentru resuscitarea economiei

Producătorii de ceasuri de lux Breitling și Bvlgari precum și alte câteva branduri elvețiene s-au întâlnit miercuri la Geneva pentru o expoziție, cu dorința de a resuscita economia afectată de criza coronavirus.
watchmaker

Producătorii de ceasuri de lux Breitling și Bvlgari precum și alte câteva branduri elvețiene s-au întâlnit miercuri la Geneva pentru o expoziție, cu dorința de a resuscita economia afectată de criza coronavirus, informează Reuters.

Marile târguri de ceasuri elvețiene din Basel și Geneva, care de obicei atrag mii de vizitatori, au fost anulate la începutul acestui an din cauza pandemiei.

Întâlnirea care are loc în această săptămână, prima dintre cele cunoscute sub numele de „Zilele ceasului de la Geneva”, va fi foarte diferită. În loc să se organizeze într-un centru expozițional mare, evenimentul va avea loc în mai multe hoteluri de lux din oraș.

Jean-Christophe Babin, șeful Bulgari, care a conceput noul format pentru a ajuta la resuscitarea economiei, a spus că noul concept împreună cu respectarea regulilor stricte de igienă ar contribui la prevenirea infecției cu coronavirus.

„Este important să ne întâlnim fizic cu clienții noștri”, a declarat Babin pentru Reuters într-un interviu telefonic. „Sperăm că evenimentul ne va ajuta să obținem cota de piață.”

Bulgari se așteaptă ca aproximativ 60 de retaileri și 100 de jurnaliști, bloggeri și influenceri să participe la acest eveniment.

Cererea de ceasuri de lux s-a prăbușit în timpul pandemiei, deoarece chinezii, cei mai mari clienți ai industriei, nu au putut călători sau face cumpărături. Mai mult, exporturile de ceasuri elvețiene au scăzut cu 68% în luna mai.

Georges Kern, CEO Breitling, a declarat: „Din fericire, acum vedem că unele piețe ale noastre se întorc la o nouă normalitate, iar vânzările cresc și ele.”

Edouard Meylan, directorul executiv al H.Moser & Cie, a declarat că vânzările mărcii sale de ceasuri au scăzut cu 2% de la începutul anului până în prezent, iar cererea este încurajatoare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii