Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

The Geeks și OLX caută trei obiecte pe care fiecare român le-ar putea vinde

Agenția The Geeks a dezvoltat campania OLX „Marea promoție”, care se desfășoară sub umbrela conceptului „Toți românii au trei obiecte de vândut pe OLX”.
Marea Promotie

Campania, care include execuții TV, radio și online, se desfășoară în perioada 4 septembrie – 3 octombrie 2014.

Pornind de la observația potrivit căreia toți românii au în casă lucruri de care nu mai au nevoie, dar în schimbul cărora ar putea obține bani, compania și-a propus să încurajeze publicul să le vândă folosind OLX.ro. Astfel, toți utilizatorii care postează trei anunțuri în perioada 4 septembrie – 3 octombrie 2014 intră în Marea Promoție și pot câștiga, prin tragere la sorți, 1.000 de euro pe zi sau un BMW seria 3.

Pentru a comunica Marea Promoție, The Geeks a gândit o serie de reclame în care echipa OLX vizitează casele unor familii din diferite colțuri ale țării, pentru a identifica obiectele din casă care pot fi date spre vânzare.

Unul dintre spoturi se poate vedea AICI.

„Principalul indicator de succes pe piața de anunțuri este câștigarea leadership-ului din punct de vedere al numărului de anunțuri existente pe site. Ne-am dat seama că există un potențial mare în categoria celor care nu au pus încă anunțuri de vânzare, însă de multe ori apare o barieră când vine vorba de pus un anunț, care pornește de la o afirmație foarte simplă: «Nu, eu chiar nu văd ce aș putea să pun la vânzare…» De multe ori oamenilor le vine greu să-și imagineze ce ar putea să vândă, prin urmare rolul comunicării a fost să îi inspire prin exemple concrete. Ceea ce a și funcționat, deoarece la aproximativ două săptămâni după începerea campaniei, OLX s-a detașat clar față de următorul competitor, având în acest moment un avantaj competitiv de aproximativ 1.000.000 de anunțuri”, a declarat Miruna Antonescu, Senior Creative Planner, The Geeks.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:

– The Geeks: Vlad Petre (Brand Communication Director), Andra Țivichi (Brand Communication Manager), Daniel Hărmănescu (Copywriter), Maria Teodorof (Copywriter), Miruna Antonescu (Senior Creative Planner), David Teodorescu (Digital Project Manager), Ion Altieri Constantin (Designer), Ștefan Bejan (Designer), Costin Radu (Managing Partner & Head of Creative Planning);

– OLX: Alexandra Spirescu (Marketing Specialist), Răzvan Acsente (Marketing executive), Cristina Gheorghițoiu (Business Manager).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii