Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

GAV comunică pentru Scena9, hotspotul cultural BRD – Groupe Société Générale

Începând din luna octombrie a.c., GAV comunică pentru „Scena9”, brandul cultural al BRD - Groupe Société Générale.
lucian_georgescu.jpg

Agenția GAV, specializată în creare și accelerare de conținut și prima companie de marketing cultural din România, a fost angajată de BRD să creeze formatul și conținutul primei manifestări off-line a brand-ului, ediția princeps (toamnă-iarnă 2015/2016) a revistei „Scena9”, cu ocazia celei de-a zecea ediții a FNT – Festivalul Național de Teatru.

Manifestul „O scenă nouă pentru un nou-modernism” poartă semnătura lui Lucian Georgescu și este pictografiat și videografiat de Marius Roșu. „Creatori din toate subsolurile, parcurile și parcările, birourile și mansardele, plajele, școlile, potecile, uniți-vă. Pentru niște mai-bine-noi.

Parteneriatul de marketing cultural GAV – BRD va continua prin lansarea seriei de web videos ICAR – o istorie alternativă a cinematografului românesc, o producție CINEPUB în parteneriat cu Scena9. CINEPUB by GAV este primul portal de cinema românesc care distribuie gratuit online producții autohtone, ficțiune, documentar, animație, rarități, lungmetraje și scurtmetraje.

„Limbajul de lemn al textului denumit press release folosește recurent și ipocrit substantivul «provocare», de cele mai multe ori fiind vorba de plictiseală maximă. La noi e vorba de noroc chior (chiar dacă și-l mai face și omul cu mîna lui…). E o mare baftă întîlnirea cu o corporație care gândește vizionar și îndrăzneț pe bune și își asumă comunicare culturală pe termen lung, consistent și coerent. Eu unul nu am mai văzut asta în industrie de vreo 10 ani. Și e reconfortant să faci după 25 de ani baza meseriei: copy simplu și cinstit. Se cheamă că nu sînt un profesor de creative writing depășit dacă am scris o platformă de brand în 30 de minute, ca la cursul de scriere sub presiune la anul I…”, zice Lucian Georgescu (foto), Managing Partner GAV.

„Copywriting-ul cinstit şi bun, cum spune Lucian, e tot mai rar, şi de aceea e şi uşor de recunoscut. O colaborare de acest gen este şi o chestiune de chimie. Lucian şi echipa lui de la GAV au simţit cel mai bine despre ce este Scena9: un playground pentru idei şi oameni noi, pentru viitor, pentru acei « mai-bine-noi » care au nevoie de un loc al lor”, spune Flavia Popa, Secretarul General al BRD.


GAV este o agenţie independentă care şi-a început activitatea în anul 2003, împreună cu primul atelier de marketing cultural autohton, balkanski, ambele fondate de Lucian Georgescu, veteranul creativilor publicitari din România.

Printre clienţii şi partenerii actuali ai GAV se numără: Allergan, Bosch, BRD – Groupe Société Générale, CEO Club Romania, Edenred, Lindab, Selgros, TIFF. GAV este membră Interpartners Worldwide – Independent Advertising Agencies Group.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii