Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

GAV atacă digitalul cu forțe proaspete

Agenţia de publicitate GAV şi-a mărit echipa cu Alexandru Borşan, Radu Rădulescu, Oana Drăguşin, Cristina Răducu şi Elena Mureşanu. Ei vor completa competenţele agenției în zona de creaţie, strategie, client service şi digital.
 aboneaza-te
lucian_georgescu.jpg

Lucian Georgescu, Managing Partner GAV: „Aveam nevoie de forţe proaspete, tinere, cu atât mai mult cu cât am început anul în forţă, cu patru clienţi strategici – Ewopharma, Bosch, Edenred şi Selgros – şi cu proiecte de anvergură. Am recrutat cinci oameni talentaţi şi dornici să construiască alături de noi”.

Alexandru Borşan s-a alăturat echipei GAV ca Digital Strategy Director. Absolvent de ASE, fost director de strategie online la Cohn&Jansen JWT, Alex Borșan are o experienţă bogată în domeniu, pe care o aplică şi proiectelor lui de suflet. Pasionat de schi şi freeride, Alex este fondatorul  singurului festival de film online dedicat schiorilor şi boarderilor români (Alive!) şi animatorul derdeluş.ro, site-ul fanaticilor de zăpadă.

Radu Rădulescu este noul Senior Art Director GAV. El este absolvent de design la Arte Plastice, iar ultimii 10 ani şi i-a ocupat ca AD în agenţii precum Icon, Violet, Scholz & Friends, Mercury sau Leo Burnett. Când nu e prins între branduri și poziţionări (care i-au adus două Effie de echipă în 2012 şi, respectiv, 2013), îşi petrece timpul în studioul din Ferentari, unde bate la tobe şi învârte butoanele sintetizatoarelor.

Absolventă a două facultăţi (Filologie şi Comunicare), cu un deceniu de experienţă în publicitate (BBDO şi FCB), Oana Drăguşin s-a alăturat echipei de Client Service GAV cu entuziasmul calm care caracterizează tot ce face ea în viaţa profesională și privată.

Cristina Răducu este Digital Account Executive. Este absolventă de ASE şi a studiat Masterul la Dublin City University, în cadrul facultăţii de E-Commerce. Anterior, ea a lucrat la j2Global Dublin şi la Zerotwonine în Frankfurt. Îi plac călătoriile, home crafts şi festivalurile de film.

Elena Mureşanu e Digital Art Director al GAV. Absolventă a Facultăţii de Arhitectură Ion Mincu, secţia Design de Obiect, ea lucrează de 5 ani în publicitate și s-a alăturat GAV întărind  echipa de creative digital, în expansiune constantă în ultimii ani.

GAV este o agenţie independentă , înființată în 2003, împreună cu primul atelierul de marketing cultural din România, balkanski, ambele fondate de Lucian Georgescu. Printre clienţii şi partenerii actuali ai GAV se numără: Billa, Bosch, Edenred, Ewopharma, Intersport, Kwizda, Mercedes Benz, Newlook, Selgros, TIFF.

GAV este membră Interpartners Worldwide – Independent Advertising Agencies Group.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii