Noi, la Garanti Bank, ne mândrim cu cei 20 de ani de activitate pe piața locală, în care am reușit să ne facem constant vocea auzită și să depășim așteptările clienților noștri, prin muncă și dedicare. Am fost întrebați mereu cum am crescut în acest răstimp, de la o companie nou venită în 1998, la o voce al cărei ecou a devenit tot mai puternic în întreaga țară – Ufuk Tandoğan, CEO Garanti Bank.
Ați putea crede că tehnologia a simplificat întregul proces. Într-adevăr, este incontestabil rolul semnificativ pe care era digitală l-a jucat în dezvoltarea serviciilor financiare. Cu toate acestea, provocarea principală rămâne: cum să construiești un brand care să își facă vocea auzită într-o piață caracterizată de polifonie? Personal, consider că prin creativitate, pasiune şi, bineînțeles, muncă. Pare un răspuns simplu, însă cu siguranță este comprehensiv; nu există o scurtătură către succes. Este nevoie de perseverență, ambiție, să depășești orice dificultate și să te auto-depășești. Determinarea și dorința de a fi cel mai bun sunt, la rândul lor, decisive. Dacă la toate cele de mai sus adăugăm și satisfacția pe care țintim în permanență să o maximizăm în rândul clienților, putem spune că aceasta este calea de a construi reputația unui brand. Calea pe care și noi am ales să mergem în ultimii 20 de ani.
Totodată, independent de strategia de afaceri care ne ghidează activitatea, poziționarea echipei ca parte a poveștii brandului s-a dovedit și se dovedește în continuare esențială. Fiecare membru are propriul fir narativ în povestea noastră și a fost instrumental în construirea renumelui brandului Garanti în România.
Noi ne-am construit reputația cu fiecare relație umană, indiferent că a fost – sau este – client sau coleg. Astfel, suntem mândri să avem clienți pe care îi susținem, încă de când am început activitatea în România, dar și membri în echipă, care și-au consolidat cariera în cadrul băncii, fiind actualmente o parte importantă a poveștii noastre. Faptul că oamenii se pot baza pe noi, indiferent de relația pe care o au cu banca – angajați, clienți sau parteneri – este o dovadă în plus a faptului că vocea Garanti se face auzită întocmai prin acest atribut de bază al activității noastre: încrederea.
Privind retrospectiv, ultimii 20 de ani au fost un proces de învățare. Am îmbrățișat noua eră digitală, ne-am adaptat întocmai produsele și serviciile, ne-am mărit echipa și am încheiat parteneriate pe termen lung, totodată, implicându-ne în numeroase cauze în care credem și pe care vrem să le susținem. Acest proces de dezvoltare nu se încheie aici, aniversarea celor douăzeci de ani de activitate pe piața locală reprezentând o motivație în plus pentru a continua creșterea noastră, având convingerea fermă că provocările cu care ne vom confrunta în următorii ani vor fi la fel de ofertante, precum cele de până acum. De altfel, în acest moment, ecoul vocii noastre răzbate la fel de puternic. Pentru a-l susține, recent am lansat o versiune modernizată a platformei noastre Garanti Online, care include o interfață nouă, intuitivă și mobile-friendly pentru serviciile de internet banking. Iar cea de-a douăzecea noastră aniversare reprezintă o nouă oportunitate de a fi mai buni și de a ne consolida poziția pe piața locală.
Angajamentul nostru pentru următorii 20 de ani este să ne ținem, întotdeauna, promisiunile și să consolidăm relațiile umane care ne guvernează zi de zi. Scopul nostru este să le oferim tuturor celor care ne trec pragul același tip de experiență plăcută, pe care ne-am dori să o avem și noi la rândul nostru, atunci când interacționăm cu orice furnizor de servicii, indiferent de industria în care activează. Această strategie ne permite să îi avem pe clienți drept cei mai relevanți ambasadori ai brandului nostru, vocile care se armonizează la unison cu a noastră și ne ajută să fim auziți din ce în ce mai bine și mai clar.
Actualmente, suntem o bancă de importanță sistemică în România, a zecea în sistemul local, iar anul trecut am înregistrat cea mai bună performanță de până acum. Mai mult, anul acesta, Garanti Bank a fost desemnată Superbrand, distingându-se dintr-o listă de peste 1.500 de branduri analizate de Superbrands Romania. Toate acestea ne confirmă că eforturile și munca noastră dau rezultate. Și, cu siguranță, nu ne vom opri aici.