Cautare




, Contributor

Servicii financiare |
|

Garanti Online: 20% mai mulți utilizatori și 35% mai multe tranzacții

FOTO_-_Fatih_Arpas.jpg
Tendințele arată că în viitor utilizatorii de internet banking îşi vor conectaprofilul de social media la conturile bancare, potrivit Garanti Bank.

Garanti Bank a ajuns luna aceasta la peste 82.000 de utilizatori de internet banking. Serviciul Garanti Online, lansat în urmă cu șase ani, şi-a mărit constant numărul de utilizatori, înregistrând o creștere în medie de 10-20% în ultimii doi ani. Peste 80% din clienții Garanti Online sunt utilizatori persoane fizice, în timp ce restul de 20% fac parte din segmentele Corporate și IMM.

Publicațiile care au atras cele mai mari bugete de publicitate de la bănci

Numărul total de tranzacții efectuate a crescut, de asemenea, cu peste 35% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut (ianuarie – septembrie), ajungând la 670.000, ceea ce indică o tendință de creștere a utilizării serviciilor de online banking.

„În medie, utilizarea serviciilor de internet banking a crescut, comparativ cu anul trecut, dar rămâne scăzută, raportat la alte țări europene. În România, unele persoane sunt încăreticente în a folosi serviciul de internet banking, invocând nevoia de interacțiune umană sau temeri legate de siguranța tranzacţiilor. Din 2007, când am lansat platforma noastră de internet banking, nu ne-am confruntat cu nicio încercare de fraudă și nicio amenințare a securității”, spune Fatih Arpas, Director Canale Alternative de Distribuție & IT în cadrul Garanti Bank.

Topul celor mai puternice bănci din lume

Cele mai frecvente operaţiuni efectuate prin internet banking sunt: transferul de bani, plata facturilor și reîncărcarea cartelelor telefonice, schimbul valutar, tranzacțiile cu cardul de credit și deschiderea de depozite.

„Pe măsură ce tehnologia evoluează, iar stilul de viață urban ne face săcăutam în permanenţă soluţii pentru a economisi timp, ponderea tranzacțiilor bancare și a comerțului ce se desfășoarăîn mediul onlineva creşte. Vom observa din ce în ce mai multe website-uri de e-commerce, iar telefoanele mobile și tabletele vor fi din ce în ce mai răspândite. Odată cu creșterea utilizării reţelelor de socializare, în viitor băncile vor ajunge să conecteze profilele utilizatorilor cu cele bancare. Managementul relaţiilor cu clienţii prin intermediul reţelelor de socializare va deveni un subiect extrem de interesant în lumea bancară. Toate aceste tendințe internaționale vor fi cu siguranţăadoptate și în România. Mă aștept la o creştere semnificativă a folosirii serviciului de internet banking și a altor instrumente de management financiar, online și mobile, în următorii 10 ani, în România”, adaugă Fatih Arpas.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii