Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

Garanti Bank a avut tranzacții de peste 440 milioane de lei în 2016, prin Bonus Card, de 22.000 ori mai mult față de 2007

Volumul tranzacțiilor cu Bonus Card, card al Garanti Bank, a depășit 440 milioane lei, anul trecut, de 22.000 ori mai mult față de 2007, când a fost lansat.
Emre Unal (1)

În prezent, Garanti Bank are un portofoliu de peste 160.000 de clienți Bonus Card și 6.000 de magazine partenere.

Din anul 2007, comportamentul clienţilor s-a schimbat, pe măsură ce aceștia au devenit mai conștienți de beneficiile folosirii unui card de credit, au mai spus reprezentanții băncii. În consecință, ponderea achizițiilor în rate la partenerii Bonus Card a reprezentat, anul trecut, 37% din volumul total.

„Au trecut zece ani de la lansarea Bonus Card în România, iar obiectivul nostru pe termen lung este să continuăm să dezvoltăm acest produs și să ne adaptăm strategia la nevoile de cumpărare ale clienților noștri. Totodată, vom continua să extindem rețeaua magazinelor partenere Bonus Card, pentru a acoperi cât mai multe domenii de activitate”, a declarat Emre Unal, directorul Carduri al Garanti Bank România.

Bonus Card este folosit, în principal, pentru a cumpăra produse electrocasnice (16% din totalul tranzacțiilor), articole vestimentare (9%), precum și produse farmaceutice (5%). În plus, 22% din totalul achizițiilor prin intermediul Bonus Card au fost făcute online în 2016.

Clienții Bonus Card pot acumula până la 10% bonus de fiecare dată când efectuează o tranzacție prin intermediul cardului, pe teritoriul României sau în afara acesteia. Bonusul reprezintă sume pe care aceștia le pot folosi mai apoi în magazinele partenere, într-o rețea de peste 6.000 de comercianți. De asemenea, clienții pot alege să plătească în rate fără dobândă. Anul trecut, Garanti Bank a acordat, în total, aproximativ un milion de lei sub formă de bonus.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii