Cautare




, Contributor

Imobiliare |
|

Galerie Foto: Cum arată centrul comercial Promenada

Centrul comercial Promenada
Austriecii de la Raiffeisen evolution au inaugurat astăzi centrul comercial Promenada, parte a unui complex mixt office-comercial din care face parte și Sky Tower, cea mai înaltă clădire din București.

Centrul comercial Promenada – dezvoltat de Raiffeisen evolution în urma unei investiții de 130 de milioane de euro – este situat la intersecția dintre Calea Floreasca, Șoseaua Pipera și Bulevardul Barbu Văcărescu. Cele 140 de magazine ale centrului comercial aşteaptă, pentru început, un număr mediu zilnic de 25.000 de vizitatori, acesta urmând să atingă 30.000 în perioada de operare, potrivit reprezentanților dezvoltatorului.

 „Construcția centrului comercial Promenada a necesitat o investiție de peste 130 de milioane de euro Odată cu lansarea Promenada finalizăm o investiție totală de aproximativ 300 de milioane euro, realizată în economia românească într-o perioadă de criză și concretizată prin trei proiecte: clădirile de birouri Sky Tower și Floreasca City Center Office și centrul comercial Promenada, primele două dezvoltări de office fiind deja vândute cu succes“, a declarat Gerald Beck, Managing Director, Raiffeisen evolution.

Aflați mai multe despre Sky Tower și vedeți, într-o GALERIE FOTO, cum se vede Bucureștiul din cea mai înaltă clădire din Capitală

Prin amplasarea în inima noului centru de business şi lifestyle al Bucureştiului, în apropierea stației de metrou Aurel Vlaicu, Promenada se adresează angajaţilor companiilor ce îşi desfăşoară activitatea în multitudinea de clădiri de birouri aflate în proximitatea centrului comercial, rezidenţilor din partea de nord a Bucureştiului, dar și vizitatorilor din alte părți ale Capitalei.

 Noul centru comercial Promenada este organizat pe șase niveluri. Primele două etaje subterane (-3 și -2) vor fi destinate parcării care va cuprinde 1.300 de locuri, iar următoarele patru niveluri (din demisol și până în etajul 2) vor găzdui zona comercială, cu o suprafață închiriabilă de 35.000 de metri pătrați. Accesul în Promenada, atât cel pietonal, cât și cel auto, se poate face din ambele artere rutiere – Calea Floreasca și strada Barbu Văcărescu. De asemenea, la ambele intrări există parcări pentru biciclete cu o capacitate de 150 de locuri.

Design-ul avangardist este semnat de către biroul românesc de arhitectură B23T, iar execuția proiectului a fost realizată de constructorul Strabag, în calitate de antreprenor general. Activitatea de închiriere a fost realizată împreună cu agentul exclusiv Krammer&Wagner.

GALERIE FOTO: Centrul comercial Promenada

”Elementul definitoriu care aduce o noutate absolută pe piața centrelor comerciale este terasa situată la ultimul etaj”, spun reprezentanții dezvoltatorului. Întinsă pe o suprafaţă de 7.000 de metri pătrați, aceasta a fost gândită pentru a oferi un spaţiu de relaxare în aer liber pe toată durata anului. Inspirată din celebrele grădini japoneze, terasa va găzdui pe durata sezonului cald un spaţiu dedicat evenimentelor, unde vor fi organizate expoziţii, reprezentaţii de teatru, concerte şi proiecţii de film, precum şi spaţii de joacă dedicate celor mici. În timpul iernii, aceasta se va transforma într-un patinoar în aer liber, iar în preajma sărbătorilor vor fi organizate târguri de Crăciun

Promenada este primul centru comercial din România certificat la nivel internaţional drept „clădire albastră” (blue building), însemnând că în dezvoltarea ei a fost luat în calcul întregul ciclu de viaţă al construcţiei. Societatea Germană pentru Construcții Durabile, DGNB, a certificat Promenada cu calificativul „Gold“, ce reprezintă un indice de performanță de peste 80% pentru șase criterii: calitatea (atât în ceea ce privește mediul, cât și din punct de vedere economic), criteriul socio-cultural, cel funcțional, cel tehnic, criteriul procesului și al amplasamentului.

Parcarea este una inteligentă, care va indica locurile libere, în timp ce spaţiile de servicii sunt la îndemâna vizitatorilor aflaţi în oricare zonă a centrului comercial. În Promenada a fost implementat un concept nou, numit „Family Toilet”, menit să rezolve dilema tăticilor însoţiţi de fetiţele lor şi a mamelor venite cu băieţii la mall. Pentru proaspetele mămici s-au amenajat nişte spaţii primitoare, în care sugarii să poată fi înfăşaţi şi alăptaţi. Seifurile pentru bagaje sunt utile pentru cei care vor dori să-şi depoziteze cumpărăturile, în timpul în care se relaxează la o cafea sau la o plimbare pe terasă. Aceste seifuri au un sistem digital de închidere, care asigură o siguranță deplină. O echipă de consultanți („mobile helpers”) va fi pregătită să ofere informații și sugestii fiecărui vizitator. În Promenada, copiii se vor putea bucura de spaţii de joacă special create şi amenajate pentru ei.   

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii