Cautare




, Contributor

Imobiliare |
|

GALERIE FOTO Colliers România prezintă: Biroul generației Y

Posturi fixe de lucru
Compania de consultanță imobiliară și-a transformat sediul din București într-un prototip al generației Y, caracterizată prin mobilitate, flexibilitate și preocupare pentru mediul înconjurător.

Conceptul a fost asigurat de studioul de arhitectură Prographic. ”În prezent, mobilitatea și flexibilitatea sunt printre cerințeleprecizate în peste 90% din interviurile de angajare, cei mai buni dintre recruți fiind interesați decontribuția companiei în cadrul comunității și politica de protejare a mediului. Astfel, am încercat caprin The Y Office să oferim un exemplu, un prototip de birou care adresează nevoile noii generații, în contextul în care aceasta va fi factorul de decizie principal în viitorul apropiat”, a afirmat Ilinca Păun, managing director Colliers International Romania.

Galerie FOTO: Află mai multe despre tipul de birou în care vrea să muncească Generația Y

In prezent, la nivel global, forța de muncă este dominată, cu o pondere de 70%, de persoanele născute în perioada 1950-1979. În 2030, însă, această categorie va fi practic inexistentă în mediul de business, iar forța de muncă va fi alcătuită, într-o majoritate covârșitoare, din membri ai Generației Y – tinerii care au acum vârste cuprinse între 20-30 de ani și care atunci vor deține pozitii cheie, de management si de decizie, în companii.

Ilinca Păun, Colliers: „Asistăm la o abordare tradiţională a investiţiilor imobiliare”

Principalele trăsături ale Generației Y cuprind ambiția, libertatea de exprimare, spiritulantreprenorial, setea de cunoaștere și de dezvoltare personală, nevoia de comunicare și de conectivitate, mobilitatea, aviditatea față de cele mai noi tehnologii, responsabilitatea față de
mediu și față de societate. Ca urmare a acestei evoluții demografice, mediul de business se confruntă astazi cu schimbare majoră de paradigmă în ceea ce privește modul de lucru, de a comunica și motivarea angajaților la locul de muncă, cu impact direct asupra strategiei de real estate și a politicilor de resurse umane.

După renegocieri de chirie și subînchirierea spațiului excedentar, managerii de companie au nevoie de soluții de redesign al spațiului, pentru a crește productivitatea și a asigura o flexibilitate mărita a biroului, astfel încât să îl adapteze cerințelor de business ulterioare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii