FacebookTwitterLinkedIn

Casa Rusu, compania de retail a producătorului român de mobilier Rus Savitar, inaugurează cel de-al 18-lea magazin propriu în urma unei investiţii de 1,5 milioane de euro. Acesta este situat în cadrul Centrului Comercial Vitantis Shopping Center din Bucureşti şi are o suprafaţă de 6.000 de metri pătraţi.

Rus Savitar-Casa Rusu, afaceri de 51 mil. euro în 2016

„Noul magazin Casa Rusu va fi deschis publicului începând cu data de 7 iulie şi prezintă un concept nou, fiind primul Super Store din reţeaua noastră şi, în acelaşi timp, cea mai mare unitate. De asemenea, noul concept cuprinde o zonă vastă dedicată produselor pentru amenajarea casei, cât şi decoraţiuni şi obiecte de uz casnic din gama proprie Cassima”, declară Cristian Rusu, proprietar al grupului Rus Savitar-Casa Rusu.

GALERIE FOTO: Casa Rusu Super Store

Potrivit afirmaţiilor sale, Casa Rusu Vitantis a fost inaugurat, pentru prima dată, în anul 2010 pe o suprafaţă de 3.000 de metri pătraţi, pentru ca în februarie 2016 să fie închis pentru reamenajare şi extindere. Odată cu finalizarea acestui proces, noul magazin se întinde pe o suprafaţă de 6.000 de metri pătraţi, 2.000 de metri pătraţi fiind alocaţi produselor de amenajare şi decorare a locuinţei.

APMR: Condiții favorabile pentru piața internă de mobilier

„Investiția pentru extinderea şi reamenajarea noului magazin s-a ridicat la 1,5 milioane de euro şi estimăm că cifra de afaceri a Casa Rusu Vitantis va fi de 3 milioane de euro, până la finele anului în curs”, spune Cristian Rusu.

Design: Cum armonizezi confortul, frumusețea și emoția, în același spațiu?

Acesta a subliniat că noul magazin a creat 50 de noi locuri de muncă, fiind a treizecea unitate din reţeaua Casa Rusu şi a 18-a proprie, restul de 12 fiind francize. Proprietarul grupului Casa Rusu-Rus Savitar a declarat, în cadrul conferinței de presă prilejuită de inaugurarea primului Super Store Casa Rusu, că strategia de dezvoltare a companiei presupune, în activitatea sa de retail, construirea de magazine cu suprafețe cuprinse între 1.000 și 4.000 de metri pătrați, mai mari decât cele existente în prezent în rețea. Anul acesta, compania a achiziționat trei terenuri în suprafață de circa două hectare fiecare, pe care urmează să dezvolte magazine sub conceptul Super Store în Timișoara, Brașov și Cluj-Napoca.

Foto: Andrada Mihăilescu