Cautare




, Contributor

Modă |
|

Galeria The Grand Avenue din Marriott spune „Bun venit!” unui nou brand de lux – Philipp Plein

Brandul german de modă Philipp Plein, ce-l are în spate pe designerul cu același nume, este de aproape două săptămâni și în România, cu primul magazin monobrand, amplasat în galeria The Grand Avenue de la parterul hotelului JW Marriott din București.
HRS_IMG_7871

Magazinul, vecin cu un alt brand fashion de lux din galerie – Valentino, are o suprafață totală de 82 de metri pătrați și va dispune de cele mai noi colecții și accesorii Philipp Plein atât pentru bărbați, cât și pentru femei.

Investiția în magazinul monobrand vine de la firma bulgară Global Brands, unul dintre cei mai mari retaileri fashion de lux din Bulgaria, afacerea Philipp Plein fiind adusă în țara noastră în sistem de franciză. Pentru companie, aceasta este și prima investiție pe piața din România, dar Global Brands se gândește deja la noi investiții, ce vor fi comunicate cel mai probabil în primăvara anului viitor, potrivit reprezentanților companiei. În țara vecină, retailerul Global Brands a adus peste 20 de branduri, atât monobrand, cât și multibrand, printre care PHILIPP PLEIN, POLO RALPH LAUREN, EMPORIO ARMANI, BALLY sau MICHAEL KORS. De asemenea, compania și-a construit o rețea cu peste 30 de magazine pe teritoriul Bulgariei.

phillip plein

Designul magazinului Philipp Plein din București, ce te duce cu gândul la un dressing imens, a fost conceput și amenajat de firma italiană Claudio Pironi & Partners, specializată în amenajarea magazinelor de lux din numeroase orașe, precum Roma, Paris, Milan, Baku, Belgrad, Shanghai, Londra, Amsterdam, Montecarlo sau Cannes.

Philipp Plein (38 de ani), designerul din spatele brandului, a studiat dreptul înainte de a-și începe cariera în design interior, pentru ca în 1998 să creeze brandul ce-i poartă numele. A început prin crearea de accesorii și genți pentru prieteni și familie, această activitate ajungând rapid să devină un mod de viață. Plein este pasionat de rock&roll, iar această „slăbiciune” este imprimată în numeroase articole vestimentare din colecțiile lansate de acesta.

HRS_IMG_7881

Articolele vestimentare pe care le comercializează brandul au prețuri ce pornesc de la aproximativ 400 de euro (pentru un tricou) și pot ajunge și la 300.000 de euro (pentru o haină din blană). Chiar dacă prețurile nu sunt accesibile tuturor, brandul se pare că era așteptat de piața din România, magazinul înregistrând vânzări din prima zi în care și-a deschis porțile.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii