Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Gala Game of Tribes a premiat cele mai bune campanii de marketing din Cluj-Napoca

IAA Young Professionals Cluj a organizat în 30 iunie gala de premiere a competiţiei Game of Tribes, primul eveniment de acest gen dedicat comunităţii de business şi marketing clujene.
Game of Tribes

La gala din 30 iunie s-au împărtăşit poveşti nespuse de marketing alături de invitaţi. S-au prezentat cele 35 de campanii înscrise în competiţia Game of Tribes şi fapte interesante din spatele realizării lor. Au fost premiate cele 14 campanii Prima ediţie a Galei Game of Tribes a avut scopul de a pune în valoare comunitatea MarCom locală şi de a facilita conexiuni între specialiştii în marketing, comunicare şi mediul de business.

Peste 300 de participanţi au participat la gală. Printre ei: susţinători ai concurenţilor înscrişi în competiţia Game of Tribes, pasionaţi de marketing şi comunicare, susţinători ai proiectelor şi realizărilor Clujului.

Lista premianților este:

– Secţiunea Agenţii, campanii online | D’Avantage Consult – Campania ClujANA Dental selfie.

– Secţiunea Agenţii, campanii PR & neconvenţionale | Loopaa MarCom – Campania Denso Automotive Profi Autoshow Polonia.

– Secţiunea Agenţii, campanii de promovare a agenţiei | Loopaa MarCom – Campania de lansare a catalogului MarComics.

– Secţiunea Companii, campanii de comunicare | Ţigări electronice Vips e-Lichide – Campania VIPS, the vaping experience.

– Secţiunea ONG-uri şi asociaţii, campanii pentru evenimente | Asociaţia Filarmonia – Campania Scena Verde – Reciclăm pentru cultură.

– Secţiunea ONG-uri şi asociaţii, campanii pentru proiecte | Fundația Părinți din România – Campania Peditel 1791 Urgenţe şi sfat medical pedriatic non-stop.

– Secţiunea Instituţii, campanii de comunicare | Transylvania College – Campania Cu ce te ajută şcoala să îţi transformi visul în realitate.

– Secţiunea Organizatori evenimente, campanii de promovare al unui festival,  spectacol, concert | Boiler Events – Campania Electric Castle Festival – Bigger / stronger / better 2014.

– Secţiunea Organizatori evenimente, campanii de promovare al unui eveniment de business | Libero Events – Campania TeCOMM şi Markday.

– Secţiunea Campanii de branding al Clujului, campanii de branding local | Loopaa MarCom – Campania Brandurile tale de suflet din oraşul tău de suflet, Cluj-Napoca.

– Premiu de apreciere IAA YP Cluj | Primăria Cluj-Napoca – Campania We Love Eating.

– Votul live al publicului , locul 1 | Beard Brothers – Campania Catch a smile day.

– Votul live al publicului,  locul 2 | Fundaţia Părinţi din România – Campania Peditel 1791 Urgenţe şi sfat medical pedriatic non-stop.

– Votul live al publicului, locul 3 | Loopaa MarCom – Campania de lansare a catalogului MarComics.

International Advertising Association Young Professionals reprezintă un program internaţional care reuneşte tineri profesioniști sub 35 de ani din domeniul marketingului și comunicării.

În întreaga lume există peste 1000 de membri IAA YP.

IAA Young Professionals Cluj s-a înființat în 2009 și este singura filială a IAA YP România, din afara Bucureștiului. Asociația reunește tineri profesioniști din MarCom-ul clujean.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii