
La evenimentul care a avut loc la Nomad Skybar au participat peste 350 de antreprenori, manageri, personalități ale vieții publice și societății civile și trendsetteri și reprezentanți ai industriilor creative din România. Fie că este vorba de businessuri mici sau de nume care și-au câștigat deja un loc binemeritat în piață, cei care fac business bazat pe creativitate au primit întotdeauna susținerea Forbes România, încă din vremurile în care conceptul de cool nu intrase în vocabularul de bază al oamenilor de marketing.
Ediția din acest an a topului 100 COOL BRANDS este rezultatul exprimării și analizei opiniei a patru cult-searchers și 58 de trendsetters din baza de date a companiei de trend-hunting și analiză de tendințe ANTZ, parteneul tradițional al Forbes România în realizarea acestui proiect. Mărcile nu au plătit pentru a fi incluse în lista de branduri care a stat la baza procesului de selecție și care a fost propusă de redacția Forbes Romania. Lista de mărci care au intrat în competiție cuprinde peste 400 de branduri, iar selecția formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza și interpretarea rezultatelor a fost realizată de ANTZ.
În analiza de tendințe (calitativă), factorul cool al unei atitudini, mărci (personale sau comerciale) este prin excelență subiectiv și personal. Intervievații au votat conform percepției personale a factorului “cool” (definit ca “responsabil social, inovativ, creativ, surprinzător, inspirațional”), al mărcilor propuse în categorii de Forbes România și trendsetteri.
În cadrul ediției 2017 a Galei Forbes Cool Brands au fost acordate următoarele premii :
- Cel mai COOL brand – UBER
- Cea mai COOL personalitate- Mihai Șora
- Cel mai COOL brand de bijuterii cu perle- Le MIDI
- Cel mai COOL brand auto – MINI
- Cel mai COOL brand românesc de cosmetice – Gerovital
- Cel mai COOL brand de lactate – Napolact
- Cel mai COOL brand de apă minerală – Aqua Carpatica
- Cel mai COOL brand food – Le Boucher și Gusturi Românești
- Cel mai COOL brand românesc – PNK Casual
- Cel mai COOL brand din domeniul cafelei/cafenelelor – 5 to Go
- Cel mai COOL brand din retail – IKEA
- Cel mai COOL small business – Alexandru Bratu
- Cel mai COOL restaurant – Simbio
- Cele mai COOL proiecte urban-culturale – Arcen
- Cea mai COOL companie de consultanță – KPMG
- Cel mai COOL brand din design românesc – Materia
- Cea mai COOL organizație a societății civile – Funky Citizens
- Cel mai COOL smartphone – Samsung
A fost, de asemenea, acordată o diplomă de excelență brandului KLM.
Partenerii strategici ai evenimentului au fost MINI și Carrefour, iar Nespresso a fost official coffee. Nemo Express, Apa Nova București și Samsung au fost parteneri gold, iar Farmec, Cris-Tim, Philip Morris România, IQOS și KLM au fost parteneri silver, în timp ce Praktiker, Chilli Ideas și NOMAD Skybar au fost parteneri.
Regăsiți o galerie foto detaliată de la eveniment pe pagina de Facebook a Forbes România.
Despre Forbes România
Forbes România este cea mai vândută publicație de business din România (6.182 exemplare vândute conform celor mai recente date ale Biroului Român de Audit al Tirajelor) și este editată de compania BP Publishing Media, recunoscută de către Forbes Media ca fiind cea mai dinamică și creativă franciză a Forbes la nivel mondial. În această perioadă brandul Forbes s-a dezvoltat accelerat pe piața românească, fiind reprezentat prin intermediilor publicațiilor lunare Forbes România și ForbesLife România, al revistei trimestriale de lux și atitudine Up by Forbes România sau al proiectelor speciale Forbes Kids sau Forbes 500. Acestor ediții tipărite li se adaugă proiecte speciale în zona digitală și peste 20 de evenimente anual, de la formate de business și până la gale, petreceri sau evenimente « on-demand » sau private, care acoperă cele mai variate categorii de public din zona premium de pe piața românească.
Pentru mai multe detalii vizitați www.forbes.ro
Vizitați Forbes pe Facebook https://www.facebook.com/forbesromania/