Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Sănătate |
|

Gala Forbes Brands for Kids 2017

Forbes România a organizat a treia ediție a Galei Forbes Brands for Kids, singurul eveniment anual destinat celor mai importante și de succes branduri pentru copii și pentru întreaga familie.
24174495_1670257986338853_6470203637428874093_n

La evenimentul care a avut loc la Hotel Intercontinental, sala Ronda, au participat peste 200 de oameni de business, antreprenori și personalități din România.

Într-un context în care a produce şi a pune în vânzare orice produs pentru copii nu este doar un business, ci și un act de imensă responsabilitate socială, Forbes a gândit acest eveniment pentru a veni în întâmpinarea cititorilor, cu precădere a părinților, oferind repere de calitate în explorarea universului produselor adresate copiilor.

Gala Brands for Kids a avut ca suport un studiu de piață efectuat împreună cu compania D&D Research, realizat in luna august 2017, pe un eşantion de 1000 de mămici, care au rezidenţă în 41 oraşe şi care au copii cu vârste între 0 – 8 ani. Strângerea acestor date a fost realizată prin metoda CATI.

Participantelor li s-a cerut să precizeze ce produse din categoriile propuse folosesc pentru copilul lor, să numească marca în care au încredere, să spună care marcă este cea mai sigură pentru copil și să denumească brandul cu cel mai ridicat nivel de calitate din fiecare categorie.

Pe baza răspunsurilor oferite de acestea, s-a realizat un clasament care a mers pe 3 direcții, încredere, siguranță și calitate, analizând 15 categorii de produse, liderii acestor categorii fiind cei care au primit recunoaștere în cadrul Galei Brands for Kids by Forbes, după cum urmează:

  1. Branduri românești de carne și produse din carne pentru copii – CAROLI
  2. Apă minerală plată pentru sugari și copii mici – AQUATIQUE
  3. Piureuri Bio – HIPP
  4. Produse de îngrijire corporală pentru copii – JOHNSON S BABY
  5. Produse de puericultură – PHILIPS AVENT
  6. Branduri românești de lapte și produse lactate pentru copii – NAPOLACT
  7. Monovitamine pentru copii – VIGANTOL
  8. Cereale pentru sugari/copii mici / Lapte praf – NESTLE
  9. Scutece – PAMPERS
  10. Detergenți – ARIEL
  11. Supermarketuri-hypermarket cu gama de produse cea mai potrivita pentru copii- CARREFOUR
  12. Asigurări pentru familiile cu copii – NN ASIGURARI DE VIAȚA
  13. Suplimente nutritive (complex vitamine si minerale) – SECOM
  14. Agenții de turism cu cele mai bune oferte pentru familiile cu copii – CHRISTIAN TOUR

Tot în cadrul evenimentului, s-au acordat si 8 premii speciale pentru campaniile sociale destinate copiilor și brandurile care au reușit să câștige un nume rezonant în opțiunile părinților:

  1. Premiul special Forbes pentru cea mai de impact campanie socială – MAGIC HOME
  2. Premiul special Forbes de excelență în Homeopatie pe piața românească – BOIRON
  3. Premiul special Forbes pentru blogul de parenting cu cea mai spectaculoasă creștere în 2017 -blogul elacraciun.ro
  4. Premiul special Forbes pentru mesajul educativ al campaniei „Învățăm să îngrijim natura cu Dino” – DANONINO
  5. Premiul special de popularitate Forbes pentru magazinele pentru copii și sugari – BEBE TEI
  6. Premiul special Forbes pentru campania „Opriți Bulliyng-ul sau desființați recreațiile” – SALVAȚI COPIII
  7. Premiul special Forbes pentru servicii farmaceutice adresate familiilor cu copii – CATENA
  8. Premiul special Forbes pentru Cel mai original brand de spectacole pentru copii – ZURLI

Premiile au fost înmânate de vedete și personalități din România, precum: Ela Crăciun, Anca Serea, Adi Sână, Carmen Brumă, Daniel Osmanovici, Ioana Maria Moldovan, Dr. Anamaria Iulian, Cristina Bălan, Florentina Opriș, Irina Mohora, Oana Mareș, Bianca Pena, Ilinca Obădescu, Daniela Iliescu și Dan Petre. Unul dintre momentele emoționante ale serii a fost prezentarea și premierea campaniei MagicHome și a Melaniei Medeleanu.

Invitaţii s-au bucurat de numeroase momente artistice oferite de Formația instrumentală Adagio și tru pa de balet Arabesque de la Palatul Naţional al Copiilor, trupa AnaDance, precum şi renumita Gaşca Zurli.

Partenerii strategici ai evenimentului au fost BMW România și Carreffour, Caroli a fost partener platinum, Aquatique a fost partener gold, iar HiPP, Catena și Johnson’s Baby au fost parteneri silver, în timp ce Boiron, Danonino și Chilli Ideas au fost parteneri.

Evenimentul a fost susținut de D&D Research,  Gravează povestea ta, Sweet Concept, Roge Cavailles, Mustela România, Tie-me up, Consiglieri, Imperioso, Profructta, Solaris, Nicoro și Domeniile Sâmburești.

Fotografii de Andrada Mihailescu și Marius Michailov.

Despre Forbes România

Forbes România este cea mai vândută publicație de business din România  (6.182 exemplare vândute conform celor mai recente date ale Biroului Român de Audit al Tirajelor) și este editată de compania BP Publishing Media, recunoscută de către Forbes Media ca fiind cea mai dinamică și creativă franciză a Forbes la nivel mondial. În această perioadă brandul Forbes s-a dezvoltat accelerat pe piața românească, fiind reprezentat prin intermediilor publicațiilor lunare Forbes România și ForbesLife România, al revistei trimestriale de lux și atitudine Up by Forbes România sau al proiectelor speciale Forbes Kids sau Forbes 500. Acestor ediții tipărite li se adaugă proiecte speciale în zona digitală și peste 20 de evenimente anual, de la formate de business și până la gale, petreceri sau evenimente « on-demand » sau private, care acoperă cele mai variate categorii de public din zona premium de pe piața românească.

Pentru mai multe detalii vizitați www.forbes.ro
Vizitați Forbes pe Facebook https://www.facebook.com/forbesromania/

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii