Cautare




, Contributor

Social Media Coordinator

Cool 100 |
|

Gala “COOL 100 – BRANDURILE NOII GENERAȚII” 2013

Forbes România, în parteneriat cu Antz, a organizat pe 26 noiembrie 2013, la Maison 13, Gala “COOL 100 -  BRANDURILE NOII GENERAȚII”, ocazie cu care a premiat cele mai cool branduri prezente în Romania și a lansat topul “100 Cool Brands in 2013”.
IMG_0113.jpg

Gala “COOL 100 –  BRANDURILE NOII GENERAȚII” a premiat brandurile care au reușit, în ultimul an, să-și comunice mesajul într-un mod suficient de original și de elocvent pentru a intra în grațiile unei categorii de public despre care se vorbește tot mai mult în ultimii ani: cei pe care îi numim uneori “hipsteri”, alteori “formatori de opinie”, dar cărora noi preferăm să le spunem trendsetteri: cei care dau tonul și care pot răspunde la întrebarea “Cum se formează o modă, în orice domeniu?”.

Selecția formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza și interpretarea rezultatelor a fost realizată de agenția de coolhunting Antz.

Premiul pentru cel mai cool brand din domeniul internet a fost câștigat de Google, brand care gestionează peste un milion de servere în întreaga lume și procesează peste un miliard de solicitări în fiecare zi. Premiul a fost acordat de Alex Cernătescu, din partea companiei Infinit Solutions, și a fost ridicat de Dan Bulucea, Country Manager-ul Google România

Cel de-al doilea premiu, cel pentru cel mai cool brand din domeniul vinurilor, a fost acordat Domeniilor Sâmburești de către Cătălin Grațian, Vicepreședintele Grampet. Premiul a fost ridicat de Valentina Vesler, PR & Communication Manager la Valvis Holding SA.

Premiul pentru cel mai cool brand din categoria soft drinks a fost câștigat de Coca-Cola, cea mai vândută băutură răcoritoare din lume și un conglomerat care activează în peste 200 de țări. Natalia Stroe, Senior Marketing Activation Manager NCBs Coca-Cola Romania & Moldova, a ridicat premiul.

Băneasa Shopping, primul centru comercial tip Greenfield din București, a fost ales cel mai cool mall din România în 2013.

EMAG a primit premiul pentru cel mai cool magazin online, premiul fiind ridicat de General Managerul EMAG, Iulian Stanciu.

Rolex a fost ales cel mai cool brand din domeniul orologiei, pentru al doilea an consecutiv. Premiula fost ridicat de Alexandra Tenescu, Director of Communications la Chronolink Romania, importator exclusiv Rolex.

Creatorul următorului brand premiat la Gala “COOL 100 –  BRANDURILE NOII GENERAȚII” și-a inceput afacerea de succes la vârsta de 17 ani și se numără, în prezent, printre cei mai bogați oameni din lume, conform topului Forbes al miliardarilor planetei. Ikea este astfel cel mai cool brand din retail, premiul fiind ridicat de Mihaela Mureșan, Marketing Manager la Ikea.

Următorul brand cool premiat face parte din liga superioară a industriei auto germane de lux. Audi este cel mai cool brand din domeniul auto.

KPMG este cel mai cool brand din consultanță. Premiul a fost ridicat de Șerban Toader, Senior Partner.

Cel mai cool brand din domeniul asigurărilor este Allianz-Țiriac, reprezentat de Andreea Poida, MarketingManager at Allianz-Țiriac.

Absolut a primit premiul pentru cel mai cool brand din domeniul băuturilor alcoolice. Dumitru Titica a ridicat premiul.

Următorul business premiat a început ca o mică băcănie torineză, ajungând actualmente la o afacere de succes, întinsă de-a lungul a patru generații. Lavazza este cel mai cool brand din industria cafelei și a fost reprezentat la Gala Forbes de Daniel Ciaco, Directorul Executiv  Blue Coffee Service.

Cel mai cool brand de televiziune de anul acesta a fost ales Discovery Channel. Premiul său a fost ridicat de Ada Rosetti, Channel Manager Discovery România.

Orange este cel mai cool brand din industria telecom și totodată liderul pieței din România. PR Officer-ul Orange, Andreea Ungureanu, a ridicat premiul.

Conform noii generații de trendsetteri, cel mai cool card este Visa, brand reprezentat de Mădălin Nițis, Corporate Communications Manager.

Radio Guerilla este cel mai cool brand de radio din România în 2013. Premiul a fost ridicat de Liviu Mihaiu, Directorul Editorial Radio Guerilla.

Următorul brand premiat a introdus pentru prima oară în România conceptul de farmacie deschisă și de card de fidelitate în retailul farmaceutic. Sensiblu este cel mai cool lanț de farmacii în 2013.

Cel mai cool brand din domeniul sweets este Kinder, reprezentat la Gala Forbes de Camelia Dau.

Premiul pentru cel mai cool brand din industria cosmeticelor a fost câștigat de Vichy. Andreea Cuibar a ridicat premiul din partea brandului.

Nike este cel mai cool brand din sport în 2013. Premiul a fost ridicat de Ionuț Ionescu.

Creat ca un brand de lux, în urma unei investiții inițiale de peste 12 milioane de euro, următorul brand a fost lansat pe piața din România în 2010. Aqua Carpatica este cel mai cool brand din categoria apelor minerale, reprezentat la Gala Forbes de Valentina Vesler, PR & Communication Manager la Valvis Holding SA.

La momentul lansării, următorul brand premiat își dorea să impună un alt mod de a comercializa cărțile și de a le promova publicului larg. Cărturești este cea mai cool librărie din România în 2013. Brandul a fost reprezentat de Anca Dănilă, PR&Events Coordinator.

Paul este cel mai cool brand din domeniul serviciilor. Premiul a fost ridicat de Claudia Dumitrescu, PR Manager.

Gala “COOL 100 – BRANDURILE NOII GENERAȚII” a fost organizată cu sprijinul Aqua Carpatica și Domeniile Sâmburești, din cadrul Valvis Holding SA, Grampet și KPMG.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii