Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Gabriela Sîrbu (Profi Rom Food): „Trendurile în marketing cu cel mai puternic impact îl reprezintă generația Millennials și digitalizarea”

Rețeaua de magazine Profi se află într-o rapidă dezvoltare. La începutul acestui an, existau 501 de magazine în România. La sfârșitul anului se preconizează că numărul va ajunge la 700 de unități.
Gabriela Sirbu_unu

Gabriela Sîrbu, Director Marketing și Comunicare, Profi Rom Food

Forbes: Care sunt oportunitățile anului 2017 în activitatea dumneavoastră de om de marketing? Este un an obișnuit, de creștere a consumului în România, sau ocupă un loc de special, care se diferențiază de anii precedenți?

Gabriela Sîrbu: PROFI continuă și în 2017 să se extindă masiv și rapid. La începutul anului, aveam 501 magazine, în momentul de față sunt deja 612 și la sfârșitul anului ne pregătim să ajungem cât mai aproape de cifră de 700 de magazine.

Această dinamică specială, combinată cu dinamică deloc neglijabilă a pieței de retail, în general, și cu evoluția consumului constituie elementele care pun în calea activității de marketing provocări din ce în ce mai interesante.

CITEȘTE INTERVIUL CU PAUL MARKOVITS (URBB)

Forbes: Care sunt lecțiile pe care le-ați dobândit din experiența crizei economice din perioada 2009 – 2013? Aveți pregătit un plan în cazul unei noi recesiuni?

Gabriela Sîrbu: Unele dintre punctele forte ale rețelei PROFI pornesc de la faptul că deciziile se iau în România, de către un management majoritar românesc, beneficiind de o mare flexibilitate.

În aceste condiții, politica noastră comercială și de marketing clară, adaptată puterii de cumpărare a publicului-țintă, s-a dovedit salutară în perioada de criză.

VEZI INTERVIUL CU MIRCEA TEACĂ (SANOFI)

Forbes: Din punctul dvs. de vedere, care este trendul cu cel mai puternic impact în deciziile de marketing?

Gabriela Sîrbu: Toate cele menționate influențează strategia de marketing, dar trendurile cu cel mai puternic impact îl reprezintă, cel puțin din punctul meu de vedere, generația Millennials, cu provocările specific generației, și digitalizarea. Acestea infuențează cel mai mult strategia de marketing a companiei pentru că te provoacă să transformi metodele tradiționale de promovare și comunicare în altele moderne, adaptate generației actuale.

INTERVIUL CU ANDA ONUȚAN (HENKEL BEAUTY CARE)

Forbes: În viziunea dvs, care sunt domeniile pe care omul de marketing trebuie să le cunoască pentru a fi mai performant?

Gabriela Sîrbu: Domeniul marketingului nu este doar complex, ci și în permanență evoluție, motiv pentru care este cât se poate de necesar să cunoști cel puțin câte puțin din fiecare dintre aceste domenii și din altele, și să fii deschis pentru învață în continuare!

INTERVIUL CU EUGEN POPESCU (eMAG)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii