Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Reinventarea României |
|

Gabriela Neamțu, Corporate Center & HR Manager MOL România: „Criza pandemică ne-a făcut pe toți să privim mai confortabil ideea de lucru de acasă”

Companii, angajați, manageri, cu toții privesc mai confortabil ideea de work from home. Este un plus adus de pandemia de coronavirus, este de părere și Gabriela Neamțu, Corporate Center & HR Manager MOL România care a specificat în cadrul unei noi ediții a emisiunii reINVENTAREA României că pe parcursul aceștei crize sanitare, pentru MOL România cel mai important aspect a fost cel de a asigura sănătatea și siguranța angajaților.
 aboneaza-te
Gabriela Neamtu

„Cel mai important lucru pentru noi a fost să ne asigurăm că păstrăm sănătatea și siguranța colegilor noștri. Acest aspect a fost pe primul loc pentru că, până la urmă toată activitatea pe care o desfășurăm se bazează pe oamenii noștri și atunci dacă ei simt că nu lucrează în siguranță și nu sunt feriți de acest context pandemic atunci nu vom reuși să ne desfășurăm activitatea ca organizație. Cred că această criză sanitară ne-a făcut pe toți: companii, angajați și manageri să privim mai confortabil ideea de lucru de acasă și pe de altă parte cred că ne-a schimbat și foarte mult paradigma în ceea ce privește comunicarea fizică a părților în viitor”.

Potrivit Corporate Center & HR Manager MOL România, de acum înainte probabil că mulți dintre noi, dacă vom vrea să ne întâlnim, ne vom gândi de două ori înainte să rezervăm zboruri, pentru că am văzut că putem comunica foarte ușor și prin alte canale.

Deoarece compania și-a dorit să găsească metode eficiente de a aborda lucrul de acasă, aceasta a realizat un sondaj în rândul angajaților săi. Concluzia: deși acest nou tip de a-ți desfășura activitatea a adus pentru MOL România rezultate pozitive, mulți dintre angajați au recunoscut că le lipsește socializarea de la locul de muncă.

„Pentru noi, perioada aceasta de lucru forțat de acasă a avut rezultate pozitive. Ceea ce cred că poate fi valabil pentru orice companie, în condițiile în care activitatea este organizată după niște reguli clare și dacă oamenii au instrumentele necesare pentru a și-o desfășura. Totodată, sondajul a relevat faptul că socializarea este o nevoie de bază și este importantă și din perspectiva eficienței muncii în vederea creării acelor relații de încredere și de sprijin reciproc între membrii echipei și sunt colegi care lucrând de acasă pierd oportunități importante de colaborare”, a exemplificat Gabriela Neamțu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii