Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Gabriela Alexandrescu este noul Client Service Director al agenției MullenLowe

Începând cu luna aprilie, conducerea departamentului Client Service al agenției MullenLowe România este preluată de Gabriela Alexandrescu.
Gabriela Alexandrescu, Client Service Director MullenLowe

În peste 14 ani de publicitate, Gabriela Alexandrescu a construit echipe puternice, a dezvoltat parteneriate de lungă durată și a coordonat campanii recunoscute pentru creativitate și eficiență la cele mai importante festivaluri naționale și internaționale – Cannes, Golden Drum, Effie Awards, New York Festivals, Ad’Or.

„Comunicator excelent și exemplu de leadership, mamă a trei copii și antreprenoare, Gabi este o combinație rară de dedicare, profesionalism și pasiune care va aduce o valoare adăugată în relațiile cu clienții noștri și în business-ul agenției. Mă simt norocoasă, atât la nivel profesional, cât și personal, că am întâlnit-o și am încredere că, în actuala formulă client service – creație – strategie, suntem mai puternici și mai ofensivi ca niciodată”, spune Hortensia Năstase, Vicepreședinte Creative Services, Grupul Lowe România.

Gabriela Alexandrescu a colaborat, până în prezent, cu numeroase branduri locale și internaționale, din industrii variate precum auto, banking, băuturi alcoolice şi răcoritoare, detergenţi şi produse de întreţinere casnică, food, entertainment, retail, servicii financiare, software, telecom, social.

Gabriela Alexandrescu, Client Service Director, MullenLowe, a declarat: „Ştiam, deja, că MullenLowe are în portofoliu clienți mari, de tradiție şi că Adi Chiuhan preluase Departamentul de Strategie, iar Eugen Suman, pe cel de Creaţie. Primele discuții cu Hortensia m-au făcut să-mi doresc să aflu mai multe despre agenție. După ce am cunoscut și restul echipei, am simțit că iau cea mai bună decizie: am descoperit că împărtășim aceleași valori și obiective, iar această compatibilitate la nivel de viziune, mod de lucru și best practices ne va ajuta să avem rezultate foarte bune împreună”.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE FILME – MARTIE 2017

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii