
Fundația Națiunilor Unite, la cererea Organizației Mondiale a Sănătății, a creat acest fond care încă de acum are contribuitori majori, incluzând Facebook și Google.
Astăzi, organizația non-profit H&M Foundation alocă 500.000 de dolari fondului care luptă pentru combaterea acestui virus.
Donația făcută de către Fundația H&M va sprijini eforturile globale depuse de către Organizația Mondială a Sănătății pentru a depista și întelege răspândirea virusului, pentru a se asigura că pacienții primesc îngrijirile necesare, că cei care lucrează în linia întâi primesc proviziile și informațiile de care au nevoie și că sunt accelerate eforturile pentru a dezvolta vaccinuri, teste și tratamente.
“Bolile nu respectă granițe, tocmai de aceea sunt extrem de recunoscătoare Fundației H&M pentru recunoașterea faptului că această adevarată problemă globală are nevoie de o soluție globală, în care toată lumea trebuie să își facă datoria.”, declară Elizabeth Cousens, Președinte și CEO al Fundației H&M. “Contribuția lor către această strângere de fonduri istorică va susține eforturile celor de la Organizația Mondială de Sănătate, pentru a ajuta toate țările să prevină și să detecteze COVID-19, mai ales acolo unde nevoile sunt foarte mari.”
Campania COVID-19 Solidarity Response Fund este momentan singura variantă prin care atât persoanele individuale cât și alți donatori caritabili pot să contribuie eforturilor depuse de către Organizația Mondială a Sănătății.
“Îngrijorătoarea creștere a pandemiei COVID-19 ne afectează pe noi toți, iar Organizația Mondială a Sănătății face o misiune extraordinară, aceea de a conduce și a gestiona acest efort global. Sperăm că ni se vor alătura și alte organizații și persoane individuale, întrucât donațiile către COVID-19 Solidarity Response Fund sunt esențiale pentru acestă situație actuală”, declară Karl-Johan Persson, Membru al Consiliului de Administrație al Fundației H&M.
”Cu toții ne confruntăm cu o situație extraordinară care necesită implicarea cât mai multora dintre noi pentru a găsi soluțiile necesare. Contribuția Fundației H&M va fi folosită pentru a proteja pacienții vulnerabili și pe cei care lucrează în linia întâi, prin a crea unități de terapie intensivă și a oferi accesul la echipament de protecție.” declară Diana Amini, Manager Global, Fundația H&M.
Pentru mai multe informații despre campania COVID-19 Solidarity Response Fund sau despre cum puteți ajuta, vă rugăm accesați următorul link: https://www.covid19responsefund.org/ .