Cautare




, Contributor

Industrie |
|

Frigoglass România, la 20 de ani de activitate

Frigoglass, unul dintre jucătorii de top pe piața de echipamente frigorifice comerciale, sărbătorește 20 de ani de activitate în România.
DCIM100MEDIADJI_0015.JPG

Fabrica Frigoglass din Timișoara și-a început activitatea de producție în anul 1995, plecând de la o  suprafață de 6.300 metri și ajungând la 24.000 metri în 2015, fiind astăzi, la nivel european, principalul producător și exportator al companiei. Printre cele mai mari piețe de desfacere se numără Germania, Franța, etc., în România rămânând aproximativ 10% din producție. „Pornind de la o fabrică mică în anul 1995, de-a lungul a 20 de ani, fabrica din Timișoara a devenit un centru  care asigură nevoile de producție ale multor piețe europene și va continua să depună eforturi pentru excelența operațională”,a declarat Radu Cotuna, Director al fabricii Frigoglass România, la evenimentul special realizat cu această ocazie.

În prezent, fabrica din Timișoara operează cu patru linii de producție, având o capacitate anuală totală de 250.000 de frigorifice. Aceasta deține și un centru de cercetare și dezvoltare, un centru de administrare a vânzarilor pentru Europa, precum și un centru de recondiționare vitrine și service. “Fabrica noastră din România a reușit în decursul a celor 20 de ani de activitate să evolueze într-o fabrică de referință a Grupului. Sunt foarte încântat de progresul continuu al tuturor indicatorilor de performanță și sunt profund recunoscător pentru loialitatea clienților noștri și dedicarea angajaților noștri”, a declarat Nikos Mamoulis, CEO al Frigoglass, la același eveniment. Printre planurile la nivel local, compania își dorește, în principal, creșterea eficienței, a productivitații, mai menționează Mamoulis, prin dezvoltarea inovației, a serviciilor integrate și strategiilor sustenabile.

Frigoglass, cu fabrici în opt țări și o rețea extinsă de reprezentanți de vânzări și post-vânzări pe cinci continente, este partenerul mai multor branduri de băuturi răcoritoare sau alcoolice din întreaga lume, printre care Coca-Cola, Pepsi sau Heineken. O companie cunoscută pe piețele europene mature, Frigoglass își propune o evoluție considerabiă și pe piețele emergente.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii