Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

SmallBusiness |
|

Fresh Veg, producător român de legume și verdețuri proaspete, estimează vânzări de 150.000 de euro de Paște, în creștere cu 25%

Fresh Veg, producător local de legume și produse proaspete, estimează vânzări de 150.000 de euro, în creștere cu 25%, cu ocazia sărbătorilor pascale.
 aboneaza-te
Solarii_Fresh Veg

„Pentru fiecare vârf de vânzări ne pregătim temeinic din vreme cu toate produsele care știm că vor fi căutate. La fel am făcut și anul acesta, chiar dacă ne aflăm cu toții într-o situație mai delicată, pentru că ne dorim să continuăm să livrăm legumele și verdețurile de care clienții noștri au nevoie. Am luat măsuri suplimentare de siguranță și suntem atenți la fiecare detaliu, astfel că păstrăm standardele de calitate pentru produsele noastre”, a declarat Cristina Zeamă, fondatoare Fresh Veg.

De asemenea, anul acesta, compania care produce 14 tipuri de verdețuri și legume fresh, are în vedere dezvoltarea fermei, dar și creșterea parteneriatelor cu marile lanțuri din retail. În prezent lucrează la extinderea suprafeței acoperite cu încă 3.000 de metri pătrați, astfel că, în luna mai, la finalizarea lucrărilor de amenajare, va ajunge la 10.000 de metri pătrați de teren pentru solarii, urmând ca până la finalul anului să completeze această suprafață cu alți 5.000 de metri pătrați.

Fresh Veg are o strategie de conversie la produse bio pentru două hectare de teren. Pentru cei doi ani cât durează conversia, compania planifică în 2021 o recoltă de ardei kapia, ardei gras, vinete și dovlecei cu zero reziduuri, urmând ca în 2022 să aibă prima producție bio 100%.

În 2019, Fresh Veg a avut o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro, iar pentru anul acesta estimează o cifră de afaceri de aproximativ 1,5 milioane de euro și o creștere a cantității comercializate de cel puțin 15%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii