Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Free Communication a aderat la Public Relations Global Network

Alexandra Dinita
Agenţia de relaţii publice Free Communication a devenit membru unic în România al PRGN – Public Relations Global Network, în urma unui proces de selecție care a durat aproximativ trei luni.

PRGN este una dintre cele mai mari rețele de relații publice din lume şi reuneşte 49 de firme independente şi peste 800 de profesioniști în comunicare, de pe şase continente.

Decizia a fost luată în cadrul celei de-a 40-a întâlniri semestriale a rețelei, care a avut loc săptămâna trecută la Londra. Alături de Free Communication, PRGN a mai primit un nou membru – Bianchi Public Relations, Inc. din Detroit, SUA.

„Adăugarea acestor două firme de relații publice în rețeaua noastră ne va ajuta să ne întărim prezența în Europa de Est și regiunea Midwest a Statelor Unite”, a declarat Uwe Schmidt, președintele PRGN și proprietar al Industie AG, companie membră PRGN cu sediul în Hamburg, Germania. „Baza colectivă de clienți PRGN este acum mai diversă din punct de vedere geografic decât oricând, așa că este important pentru noi să continuăm să extindem rețeaua de agenții astfel încât clienții noștri să primească sprijinul necesar oriunde şi ori de câte ori vor avea nevoie”.

La rândul său, Alexandra Diniţă (foto), Director General şi acţionar principal al Free Communication, a spus: „Am urmărit mult timp industria de comunicare la nivel global în scopul identificării unei rețele bine reprezentate, care să ne ajute să extindem aria de acoperire fără prețul renunțării la ADN-ul propriu statutului de firmă independentă. Selectarea noastră ca și reprezentant unic al PRGN în România împlinește perfect această aspirație. De asemenea, reprezintă și confirmarea la nivel global a standardelor noastre – model de business, portofoliu de clienţi, nivel calitativ al serviciilor”.

Membrii PRGN sunt firme independente de relații publice și comunicare, cu acționariat local, care împărtășesc expertiză și resurse, oferind în același timp strategii de comunicare globală pentru clienți de pe șase continente.

Partenerii PRGN se întâlnesc de două ori pe an în diverse orașe din întreaga lume. Următoarea întâlnire va avea loc în aprilie 2015, în Seattle, Washington.

La fiecare eveniment, liderii rețelei discută noile trend-uri ale industriei, precum și modalitățile prin care rețeaua și clienții pe care agențiile membre îi deservesc pot colabora la nivel regional și global.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii