Cautare




, Forbes Staff

Sănătate |
|

Fredrik Rågmark, CEO Medicover Group: Uitându-mă din exterior, contextul în care se află România este mult mai bun decât s-ar crede

Creșterea economică a României creează un context favorabil pentru afacerile rețelei medicale private Medicover, a spus Fredrik Rågmark, CEO al Medicover Group, prezent la București.
 aboneaza-te
Fredrik Ragmark Medicover Group

„Am fost în România atât în anii în care a fost bine, cât și în anii de criză. (…) De doi ani, economia României crește puternic, pe unii îi îngrijorează acest lucru, dar România este motorul Europei acum”, a declarat executivul suedez, de 54 de ani.

Medicover este prezentă în România de 21 de ani, atât prin lanțul de clinici Medicover România, cât și prin laboratoarele Synevo România. În primele nouă luni ale anului, veniturile Medicover și Synevo România au crescut cu 19,3%, până la 55 de milioane de euro (față de 46,1 milioane de euro în primele nouă luni ale lui 2016).

„România este o piață foarte bună pentru noi. (…) Am investit și în vremurile bune, și în vremurile proaste. Piața din România crește mai mult decât altele. Este un loc bun în care să ne aflăm”, a completat Rågmark.

În prezent, piețele principale pentru Medicover sunt Polonia, Germania, România și Ucraina, unde compania are rețele extinse de clinici, spitale și laboratoare.

CEO-ul Medicover Group este optimist cu privire la mediul local.

„Dacă ne uităm la ce s-a întâmplat până acum, vedem că țara s-a transformat radical, s-a schimbat foarte mult, pe toate planurile. România se află într-un context mult mai bun, chiar dacă din interior nu se vede. Uitându-mă din afară, România este într-o situație mult mai bună decât s-ar crede, pentru că a trecut prin multe transformări. Sunt optimist din acest punct de vedere”.

Compania deține o rețea de 25 de clinici în București și în țară (Timișoara, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Ploiești, Brașov, Galați, Pitești, Năvodari, Eforie Nord) și un spital generalist în capitală – Spitalul Medicover.

Planurile globale ale lui Fredrik Rågmark pentru 2018 vizează creșterea organică, achiziții și extindere. Cea mai mare provocare pe care acesta o menționează este legată de forța de muncă.

„Ce mai mare provocare este în a găsi și a reține oameni. (…) Cel mai important lucru când oferi un serviciu premium este că trebuie să găsești oameni motivați”, a mai spus el.

Rågmark lucrează în cadrul Medicover din 1996, iar anterior a fost managing director în cadrul Oresa Ventures și business development manager în cadrul Oriflame pe Europa de Est.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii