Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Frantisek Mala (Telekom): „Nu putem concepe viaţa cotidiană fără să fim în permanenţă online”

Deși a redus în acest an „motoarele” publicității comparativ cu primul an în care s-a lansat în România, compania de comunicații mobile Telekom rămâne printre cei mai importanți investitori în publicitate.
Frantisek_Mala_Telekom

Frantisek Mala, Director Executiv Comercial pe Segment Rezidenţial al Telekom România

Forbes:Creşterea economică a României în acest an, anunţată de autorităţile române şi de studiile Uniunii Europene, s-a reflectat şi în creşterea consumului în domeniul în care activaţi?

Frantisek Mala: Sumele cheltuite de consumatori în sectorul nostru de piață sunt în mare parte rezultatul adoptării de noi technologii.

Piaţa de telecomunicaţii şi-a menţinut tendinţele în ultimul an – deoarece tehnologia a devenit o parte esenţială a existenţei românilor, conectivitatea a câştigat teren şi nu putem concepe viaţa cotidiană fără să fim în permanenţă online.

Așadar, nu aş putea să spun că segmentul nostru de activitate a avut o creştere spectaculoasă comparativ cu creşterile declarate în acest an – oricum, mediul economic favorabil încurajează adoptarea rapidă a noilor servicii.

CITEȘTE: MEGATENDINȚELE ANULUI 2017 ÎN DIGITAL MARKETING

Forbes: Care sunt provocările acestui an? Care ar fi elementele care diferenţiază piaţa actuală de cea din anii de criză (2009-2014)?

Frantisek Mala: Piaţa românească de telecomunicaţii este marcată de o competiţie acerbă – aceasta nu este, în mod cert, o noutate. Capitalizăm pe interesul crescut al consumatorilor pentru pachetele integrate la calitate premium, aducând inovaţia la îndemâna utilizatorului pe o piață în care din ce în ce mai mulţi jucători intră în acest domeniu.

O altă provocare pentru noi este să ne adresăm potrivit tinerei generaţii, care își petrece majoritatea timpului online. Comparativ cu perioada anterioară, avem la dispoziţie un portofoliu mai larg de servicii şi tehnologii, precum şi instrumentele din ce în ce mai puternice alte marketingului digital.

 

Forbes: Care consideraţi că trebuie să fie aptitudinile şi calităţile unui responsabil de marketing din România anului 2016?

Frantisek Mala: Credinţa mea personală este că o persoană responsabilă de marketing trebuie să rămână informată cu privire la nevoile şi dorinţele clienţilor, fiind direct conectată cu clienţii prin colegii din prima linie de interacțiune cu clientul – din magazinele noastre sau de la call center.

Persoanele responsabile de marketing trebuie să fie la curent cu cele mai noi evoluţii digitale, oferind noi instrumente pentru o mai bună înțelegere și abordare a clienţilor. Şi bineînţeles, trebuie să fie creativi şi originali în punerea laolaltă a tuturor acestor noi posibilități.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii