Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Franco-Indian, o prezență nouă pe piața farma din România, estimează 200.000 de euro cifră de afaceri și o rețea de 1.500 de farmacii în primul an

Franco-Indian, compania farma înființată în 1949 la Bombay, pătrunde pe piața din Europa, prin România, de unde va coordona dezvoltarea la nivelul întregului continent, potrivit unui comunicat al companiei. RFI Pharma, va fi compania care va asigura expansiunea Franco-Indian în România și Europa.
Dexorange capsule

„Ne alăturăm trend-ului prin intermediul parteneriatului cu una dintre cele mai vechi companii de suplimente nutritive din India, Franco-Indian Pharmaceuticals, oferind clienților noștri acces la produse terapeutice utile și convenabile din punct de vedere al prețului” spune Radu Procop, Marketing Manager RFI Pharma România

Compania va accesa piața din România cu două game de suplimente naturale: Dexorange și Natvie.

Franco-Indian estimnează că în primul an, pe piața din România, va obține o cifră de afaceri de 900.000 de lei (200.000 euro) și va pune la punct o rețea de distribuție de minimum 1.500 de farmacii. În 2020, Franco-Indian Pharmaceuticals, estimează că va înregistra în România o cifră de afaceri de 4.5 milioane de lei.

Potrivit reprezentnaților RFI Pharma, companie care asigură expansiunea Franco-Indian în România și Europa, vor fi oferite gratuit 8.000 de produse în valoare de 150.000 de lei, în primele 6 luni de la lansarea pe piața autohtonă. Produsele vor fi oferite persoanelor care suferă de boli cauzate de deficiențe de vitamine și minerale și celor cu posibilități financiare reduse.

Radu Procop, Marketing Manager RFI Pharma România, consideră că deși piața suplimentelor naturale din România este în creștere, consumul de alimente nutritive și suplimente alimentare are lipsuri.

„Piața suplimentelor naturale din România este în continuă creștere, doar în anul 2015 s-a înregistrat o cifră de 500 milioane de euro, atât din vânzările în farmacii, cât și din cele online. Chiar dacă înregistrăm această valoare, țara noastră are mari carențe în ceea ce privește consumul de alimente nutritive, dar și de suplimente alimentare. Conform Euromonitor, la nivel european, se estimează că valoarea pieței de suplimente nutritive va avea o creștere anuală de 9.5%, de la 7.9 miliarde de dolari în 2015 la o valoare estimată de 8.7 miliarde de dolari în 2020” a declarat Procop.

Franco-Indian Pharmaceuticals Pvt.Ltd, a fost înființată în 1949 și este recunoscută pentru introducerea suplimentelor naturale și a tratamentelor pentru anemie și metabolism în India. Compania este prezentă în peste 15 țări din Africa și Asia. RFI Pharma, distribuitorul din România, a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 536.000 de lei și un profit de 143.000 de lei, potrivit datelor disponibile la Ministerul de Finanțe.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii