
Dodo Pizza este un brand apărut în Rusia în 2011, iar astăzi are peste 700 de restaurante în Europa. În momentul de față lanțul de restaurante are șapte locații, două în Brașov și cinci în București iar managementul plănuiește deschiderea a încă două locații până la finalul anului.
„În iunie, am bătut recordul de vânzări de până în pandemie, cu 1,5 mil. lei pe toată reţeaua”, spune Sergiu Bolocan Managerul General Dodo Pizza România.
Pandemia nu a afectat atât de tare afacerile lanţului de restaurante pentru că modelul de business era gândit în aşa fel încât 70% pe din vânzări erau din livrări și numai 30% reprezentau veniturile încasate în restaurant.
În 2021 planurile de dezvoltare vizează extinderea prin intermediul francizei Dodo Pizza. “În acest moment, una dintre prioritățile noastre este să extindem lanțul de pizzerii la nivel național prin intermediul francizatilor“, a spus Sergiu Bolocan.
Managerul general spune că planul de lansare al francizei a fost dezvoltat încă de anul trecut. Însă, din varii motive a fost nevoit să amâne lansarea pentru anul acesta. În acest moment acesta se află în discuții cu trei potențiali parteneri. Dacă este să vorbim în continuare despre cifre, observăm că o locație de tip „express”, cu livrare (food court/centru comercial) costă aproximativ 80.000 – 100.000 de euro, iar în cazul unei unități „city format” cu livrare, loc de joacăpentru copii și sală de mese, costurile variază între 150.000 –230.000 de euro.
Taxa pentru franciza este de 10.000 de euro per unitate, iar taxa de roialitate e de 3,5% în primul an și 5% în al doilea an. Taxa de marketing este de 3% și se percepe din al doilea an.
Site-ul francizei poate fi accesat aici: https://francizadodo.ro/
„Viitorului francizat îi punem la dispoziție următoarele: suport și consultanță pentru proiectarea, amenajarea, achizițiile de echipamente și mobilier, call center, suport logistică, site și aplicație mobilă.” ne-a declarat Sergiu Bolocan.