Cautare




, Contributor

Imobiliare |
|

FOTO: Sonae Sierra şi Caelum Development reiau colaborarea pentru dezvoltarea mallului ParkLake Plaza

parklake_plaza_3.JPG
Companiile Sonae Sierra şiCaelum Development au încheiat un acord de tip joint-venture 50:50 pentru dezvoltarea ParkLake Plaza în sectorul 3, în partea de est a Bucureştiului.

Construcția mallului a fost anunțată încă de acum trei ani, într-un parteneriat Caelum Development – Sonae Sierra, companie portugheză care deține în România centrul comercial River Plaza din Râmnicu Vâlcea.

Vezi o GALERIE FOTO  cu proiectul ParkLake Plaza

Anunțul demarării lucrărilor a fost făcut însă doar de irlandezii de la Caelum, în octombrie 2011. ”Sonae Sierra nu este implicată, în prezent, în proiectul ParkLake Plaza. Pentru moment, nu există nicio înțelegere contractuală legată de un joint venture”, declara acum un an, pentru “Forbes România”, Ingo Nissen, director de dezvoltare pentru România în cadrul Sonae Sierra.

Noul centru comercial va oferi servicii de retail în aproximativ 200 de unităţi, inclusiv diferite facilităţi pentru sport şi divertisment. În cadrul proiectului, care necesită o investiţie de 185 milioane Euro, au fost semnate deja contracte pentru 52% din cei 67.000 metri pătraţi suprafaţă totală închiriabilă, iar alţi 13% se află în stadiu avansat de negociere.

ParkLake Plaza va include o zonă de restaurante internaţionale cu peste 20 de unităţi, un multiplex Cinema City cu 16 săli, un hypermarket Cora cu o suprafaţă de 15.000 de metri pătraţi, Pure Fitness, Flanco, Douglas, Zara Home şi o vastă ofertă de magazine vestimentare (H&M, Mango, Zara, OYSHO, Pull & Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Bershka). Centrul va oferi 2.700 de spaţii de parcare la subsol şi o varietate distinctă de activităţi de timp liber şi sporturi aflate în legătură cu parcul.

Aflat în Sectorul 3, în partea estică a Bucureştiului, ParkLake Plaza va beneficia de un front stradal important către strada Liviu Rebreanu. Amplasamentul este accessibil printr-o gamă largă de mijloace de transport în comun, precum autobuze, tramvaie şi metrou şi beneficiază de o zonă de captare de mai mult de jumătate de milion de locuitori în condiţiile unei curse cu maşina de 10 minute.

În prezent, în cadrul Joint Venture-ului se lucrează la optimizarea design-ului, se negociază contracte de închiriere cu alte mărci şi se urmăreşte găsirea soluţiilor financiare potrivite, care, împreună, vor determina data exactă a începerii construcţiei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii