Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Fotbalul românesc a pornit ofensiva pe Facebook

Echipa de fotbal Steaua ocupă în luna august primul loc în topul paginilor de Facebook al celor mai importante cluburi de fotbal din România, cu 1.899.330 de like-uri, arată studiul realizat de Sports Business Academy, care poate fi citit de microbiști pe sportsbusinessacademy.ro.
 aboneaza-te
fotbal Liga 1

În luna februarie al aceluiaşi an, Steaua deţinea 76% din totalul like-urilor, dar creşterea acestora a fost de doar 3% pe o perioadă de șase luni, faţă de CSU Craiova cu o evoluţie spectaculoasă de la lansarea unei noi pagini oficiale de Facebook, care a ajuns  la 125.286 like-uri de la cele 10.899 ale paginii vechi.

Studiul realizat în perioada februarie – august 2016 arată că echipele de fotbal din România sunt din ce în ce mai prezente pe Facebook. Din cei peste 8 milioane de utilizatori români de Facebook, peste 2,5 milioane au apreciat pagini de Facebook ale celor mai populare cluburi de fotbal din România până în februarie 2016, iar la finalul lui august totalul aprecierilor a depăşit 3 milioane de fani online.

Iată câteva date extrase din acest studiu:

– Like-urile totale cumulate de paginile de Facebook ale cluburilor din Liga I ating un număr de 2.882.601, reprezentând 36% din totalul de utilizatori ai Facebook din România.

– Ca procente din numărul total de utilizatori ai Facebook pe România, Steaua deţine 23%, Dinamo are 5%, CS U Craiova – 1,55%, Petrolul – 1,3%, CFR Cluj – 1,2%, iar restul cluburilor sub 1% fiecare.

– Fanii Stelei au menţionat pagina în 63.088 discuţii în ultima perioadă, iar cei ai lui Dinamo au realizat pe subiectul clubului circa 21.301 de discuţii, cele două cluburi fiind singurele cu ordinul a zeci de mii de discuţii pe lună, mai ales pe grupurile de fani de pe Facebook.

– Înainte de februarie 2016, cele mai multe postări pe zi erau realizate într-un număr record de 77 postări/zi de către FC Botoşani datorită încarcării de update-uri live din timpul meciurilor.

– În perioada februarie – august 2016 toate paginile au început să posteze mai des. Cel mai des postează CS U Craiova (7 – 8 postări pe zi), urmată de Steaua cu 4 postări pe zi, Academia Hagi cu 3 – 4 postări pe zi şi Dinamo şi ACS Poli cu 3 postări pe zi.

– Cele mai multe aprecieri, comentarii şi distribuiri pentru fiecare postare sunt pe paginile Stelei (3.091 interacţiuni/postare), Dinamo (2.218) şi Rapid (964 interacţiuni/postare).

– Dintre paginile active, cele mai multe fotografii sunt încărcate de Dinamo în număr total de 18.216, urmată de Pandurii cu 17.514 fotografii încărcate şi de CSMS Iaşi cu 6.553 fotografii.

Studiul cuprinde și temele abordate de cluburi pe paginile lor de Facebook, cu alte cuvinte, ce fel de conținut este postat.

CITEȘTE: CUI I-E FRICĂ DE BRANDURI? 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii