Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

A fost desemnat președintele juriului Romanian EFFIE Awards 2014

Bianca Bourbon (foto), Franchise Operations Director Central Europe Coca-Cola Central and Southern Europe, este preşedintele juriului Romanian EFFIE Awards 2014.
bianca bourbon

„Ne bucurăm să o avem pe Bianca Bourbon alături de noi anul acesta. Nu este doar un exemplu de profesionialism, ci și un motiv de mândrie – juriul Effie România are un președinte român ale cărui performanțe sunt recunoscute și apreciate într-una dintre cele mai mari companii multinaționale la nivel global. Sperăm să avem înscrieri și o competiție pe măsură în 2014”, a declarat Ștefan Teodorescu, Group Brand Director URSUS Breweries SA şi Preşedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2014.

Bianca Bourbon are 16 ani de experiență în marketing și operațiuni de franciză în cadrul The Coca-Cola Company.

Ea a avut ocazia să lucreze pentru toate brandurile din portofoliu, datorită diferitelor poziții de brand/marketing management, pe care le-a ocupat în diferite țări. A condus și motivat echipe ce au reunit diverse culturi în cadrul uneia dintre cele mai dinamice organizații multinaționale din lume. Are experiență în lucrul cu portofolii mari de branduri (la nivel local și internațional) în contexte economice în schimbare, atât pe piețe mature cât și pe piețe aflate în dezvoltare.

În România, Bianca Bourbon a câștigat Grand Effie cu McCann în 2004, pentru Fanta Shokata, și Gold Effie cu McCann în 2005 pentru Dorna și Sprite.

Înscrierile în competiţia Romanian EFFIE Awards 2014 sunt deschise până la 6 iunie.

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, în SUA.

Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare,  organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii