Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Formatul românesc de televiziune „M-a făcut mama artist” a fost vândut în SUA

facut_mama_artist.jpg
Formatul „Mom Made Me A Star”, creat de compania Media Factory din România, a fost cumpărat de Scooter Braun, managerul cântărețului Justin Bieber, și va fi adaptat și difuzat în America de Nord, potrivit unui anunț făcut la târgul de televiziune NATPE Budapest, informează Media Expres.

Scooter Braun s-a aliat cu grupul de producție canadian Marble Media pentru a adapta formatul „Mom Made Me A Star” pe piața de televiziune din America de Nord.

„Mom Made Me A Star” – creat de Media Factory, o companie de producție și creație de formate de televiziune din România – este un show de talente în care mamele au un rol important în devenirea artistică a copiilor lor. Formatul a fost difuzat anul trecut în România, la Prima TV, sub denumirea „M-a făcut mama artist”.

Înțelegerea a fost parafată cu sprijinul companiei distribuitorului american de formate Tim Crescenti, Small World IFT, care distribuie la nivel internațional drepturile pentru show-ul „Mom Made Me A Star”. Tim Crescenti reprezintă la nivel internațional și alte formate produse de Media Factory.

Pe de altă parte, Media Factory a lansat la nivel internațional – în cadrul târgului de televiziune NATPE de la Budapesta – și cel mai nou format al său: „One Good Turn”. Acest format a fost lansat în acest an în România, sub numele „După faptă, și răsplată”.

Un alt format conceput de Media Factory, „Miss Fata de la Țară”, care a fost difuzat în România de Prima TV, a fost exportat la nivel internațional sub numele „Miss Country Girl”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii