Cautare




, Contributor

Forbes.com

IT |
|

ForbesGadget: Cosmote mizează pe vânzările de tablete și lansează “My Tab”

COSMOTE_My_Tab.jpg
Creșterea vânzărilor de tablete, majoritatea achiziţionate cu un abonament de date, demonstrează că românii continuă să fie activi online şi, de asemenea, interesaţi de conţinut video, susține Panos Makris, Chief Commercial Officer COSMOTE România. Compania de telefonie mobilă mizează pe această nișă și lansează My Tab, prima tabletă sub brand propriu.

Tableta 3G HSPA lansată de Cosmote are un procesor Dual-Core de 1GHz şi 512 MB memorie RAM, permițând apeluri de voce, SMS-uri şi MMS-uri. Noua tabletă de 9,7 inci cu o rezoluţie de 1024×768 pixeli are preinstalate două dintre cele mai descărcate aplicaţii – Dolce Mobile TV şi web’n’walk și vine cu o memorie internă de 4 GB, care poate fi extinsă până la 32 GB prin intermediul unui card microSD. Tableta dispune de o baterie de mare putere de 6000 mAh şi un încărcător micro USB.

Camera foto de 5MP cu autofocus, înregistrare 720p HD şi flash LED inclus, este perfectă pentru a fotografia sau înregistra clipuri, care pot fi foarte uşor distribuite în reţelele sociale sau prin e-mail.

Vezi si Revoluţia tabletelor și lupta lor cu PC-urile

În pachetul Cosmote My Tab, ce conține și husă, este disponibil la 1 leu cu abonamentul Connect XXL care, pentru 30 de euro/lună (TVA inclus) oferă 150 GB trafic de date inclus. Mai mult, clienţii COSMOTE  care activează pentru prima dată un abonament de Internet mobil până pe 28 februarie 2013, pentru o perioadă de 24 de luni, vor beneficia de un discount de 100% pentru primele două luni de contract. COSMOTE My Tab este disponibil şi fără abonament, la preţul de 999 lei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii