Cautare




, Contributor

ForbesCars |
|

ForbesCars: Long live the prince!

Noul Audi A3
Bestseller-ul clasei compacte premium s-a întors în România. Noul Audi A3 este mai bun ca niciodatã, dar, în acelaşi timp, are de înfruntat o concurențã foarte puternicã din partea unui concurent de mulți crezut mort - Clasa A, de la Mercedes-Benz. Iatã însã de ce A3 rãmâne Prințul clasei compacte.

De Tudor Bratu

Priviți noua Clasa A de la Mercedes-Benz, deja un bestseller cu aproape 100.000 de mașini comandate doar în 2012. Arată fantastic și a fost lansat direct pentru a bate această mașină – noua generație de Audi A3. Cred că până și cei ce lucrează pentru Audi privesc uimiți formele Clasei A, iar stilul adoptat de marca lor în ultimii ani nu le dă dreptul la replică. Audi rămâne fidel evoluției rafinate a designului.

Detaliile fac diferența, chiar dacă toți criticii spun că noul A3 are un design prea șters. De ce merită, astfel, noul A3 să fie condus? Răspunsul este la fel de simplu și direct precum designul. Pentru că funcționează perfect. Compacta lui Audi rămâne o revelație pe care o trăiești imediat ce te urci în masină.

Interiorul e complet nou, adoptă un stil scandinav de design, simplu, ergonomic și eficient și foarte bine finisat. Materialele plastice abundă, dar sunt moi și plăcute la atingere. Funcționalitatea tuturor elementelor și funcțiilor este perfect ergonomică.

Detaliile noului A3 le gasesti in galeria foto

Noul sistem MMI poate recunoaște scrisul de mână pentru a ușura administrarea sistemului de navigație, iar display-ul color ultra-subțire ce iese din bord este o operă de artă a designului și tehnicii hi-fi din mașinile zilelor noastre. Chiar dacă este mai mare la interior decât fostul model, A3 rămâne o mașină destinată celor care nu au mare nevoie de spațiu în spate sau pentru bagaje. A3 Sportback, noul model în cinci uși și adevăratul concurent pentru Clasa A și Seria 1 sosește în România peste doar câteva luni.

Mașina din testul nostru a fost echipată cu motorul diesel 2.0 TDI de 150 CP și 320 Nm, cu cutia de viteze standard, manuală în șase trepte. Șoferul noului A3 se va bucura de o poziție de conducere joasă, sportivă și de un scaun foarte confortabil. Felul în care stă și se simte șoferul în A3 este foarte important deoarece caracterizează practic întreaga mașină: ținuta de drum este extrem de confortabilă și plăcută. Antifonarea este remarcabilă, nu am mai condus o mașină echipată cu 2.0 TDI care să fie atât de silențioasă.

Motorul are rezerve mari de putere și foarte important, este foarte economic (6 litri pentru 100 km parcurși fără eforturi de condus economic). Din păcate, puterea mare pe puntea față rămâne o problemă pentru Audi, la plecările în forță de pe loc mașina va pierde aderența foarte rapid, acest lucru devenind enervant la un moment dat.

Pentru că funcționează ireproșabil, este rafinată și construită impecabil, compacta premium Audi A3 merită să fie condusă chiar dacă echipată complet trece de 40.000 de euro.

Cele 25 de testdrive-uri cu cele mai fierbinți mașini ale momentului din prima ediție a ForbesCars – The testdrive issue au fost realizate în totalitate în România, iar concluziile acestor teste sunt prezentate cititorilor prin intermediul unui layout spectaculos, care preia din elementele care au impus pe piață și revista lunară ForbesLife.

“ForbesCars reprezintă, după ForbesLife, o nouă ocazie pentru a dezvolta o secțiune prezentă în mod regulat în interiorul revistei într-o revistă de sine stătătoare. Numai că spre deosebire de ForbesLife, ForbesCars este lansat în exclusivitate în format digital, iar tabletele iPad vor avea întâietate”, declară Ionuț Bonoiu, redactor-șef Forbes România.

Revista poate fi descărcată gratuit din aplicația de iPad a Forbes România. (https://itunes.apple.com/ro/app/revista-forbes-editia-romaneasca/id580443828?mt=8)

Mâine, puteţi aflaţi de pe Forbes.ro toate detaliile despre cum Audi a montat noul motor TDI bi-turbo de 313 CP pe noul crossover A6 Allroad. Iar asta înseamnă un singur lucru. Adio SUV, nu mai avem nevoie de tine!

 

SURSA Foto: Autograma

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii