Cautare




, Contributor

ForbesCars |
|

ForbesCars: ‘Lil Range

ForbesCars: ‘Lil Range
Range Rover a fost întotdeauna SUV-ul de lux care poate ajunge oriunde, limuzina care nu se sperie de ieşirile în off road şi unul dintre cele mai importante branduri ale Marii Britanii. Poate Evoque să se ridice la înălţimea unei asemenea reputaţii?

De Laurenţiu Florescu

Un Range Rover trebuie să emane eleganţă, putere şi robusteţe, iar Evoque reuşeşte să acopere foarte bine primele două cerinţe, dar designul său ne face să credem că cel mai mic exemplar al gamei britanice este destinat exclusiv şoselelor.

Din punct de vedere vizual, Evoque reuşeşte să îmbine cu succes eleganţa unui adevărat Range Rover şi sportivitatea necesară unui SUV de oraş. Farurile alungite care încorporează luminile de zi cu LED denotă agresivitate şi dinamism, iar forma caroseriei completează look-ul sportiv al modelului britanic.

Echiparea Pure vine cu jante de aliaj de 18 inch. Recomandăm această opţiune persoanelor care pun preţ pe confort şi doresc ieşiri ocazionale în off road.

Vezi și GALERIA FOTO by AUTOGRAMA

La interior ne dăm seama că Evoque este cu adevărat un Range Rover. Materiale de calitate şi un design care ne aduce aminte de modelele superioare ale gamei.  Butoanele sunt amplasate ergonomic, iar ecranul sistemului de navigaţie cu touch screen este uşor de folosit. Totuşi, acesta este prea lent, mai ales că vorbim despre o marcă premium.  Scaunele sunt foarte confortabile şi oferă un sprijin lateral decent dacă se adoptă un stil de condus normal.

Din punct de vedere dinamic, Range Rover Evoque în echiparea Pure nu este nici pe departe sportivul care se anunţa atunci când vorbeam despre design. Acest lucru nu este neapărat o bilă neagră, deoarece confortul oferit este la cele mai înalte cote. Suspensia absoarbe foarte uşor denivelările drumului, dar adoptând un stil de condus sportiv veţi avea parte de tone de ruliu.

Motorul turbo de 2,0 litri produce 240 CP şi 340 Nm, performanţe mai mult decât suficiente pentru Evoque, iar sunetul celor patru cilindri este surprinzător de frumos. Totuşi, nu recomandăm acest motor celor îşi doresc un consum de carburant scăzut. În oraş, Range Rover Evoque Si4 nu va consuma mai puţin de 11 litri la 100 km.

Sistemul Terrain Response este un alt element care ne demonstrează că Evoque poate fi considerat un Range Rover adevărat. Acesta vă dă posibilitatea de a alege între mai multe moduri în funcţie de terenul pe care vă aflaţi, iar în variantele de echipare superioare vin cu modul pentru şosea. Acesta întăreşte suspensia şi vă scapă de ruliul uriaş al echipării Pure.

Evoqe este transpunerea perfectă a unui Range Rover, o maşină elegantă, sportivă şi puternică într-un SUV de oraş stilat şi merită condus cel puţin o dată.

Cele 25 de testdrive-uri cu cele mai fierbinți mașini ale momentului din prima ediție a ForbesCars – The testdrive issue au fost realizate în totalitate în România, iar concluziile acestor teste sunt prezentate cititorilor prin intermediul unui layout spectaculos, care preia din elementele care au impus pe piață și revista lunară ForbesLife.

“ForbesCars reprezintă, după ForbesLife, o nouă ocazie pentru a dezvolta o secțiune prezentă în mod regulat în interiorul revistei într-o revistă de sine stătătoare.

Numai că spre deosebire de ForbesLife, ForbesCars este lansat în exclusivitate în format digital, iar tabletele iPad vor avea întâietate”, declară Ionuț Bonoiu, redactor-șef Forbes România.

Revista poate fi descărcată gratuit din aplicația de iPad a Forbes România.

(https://itunes.apple.com/ro/app/revista-forbes-editia-romaneasca/id580443828?mt=8)

În zilele următoare puteţi aflaţi de pe Forbes.ro cum calea Abarth reprezintă drumul pe care un Fiat trebuie să îl parcurgă pentru a ajunge dintr-un model de practic, simplu şi fără prea multe pretenţii o maşină care exprimă prin orice element al său bucuria de a conduce.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii