Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

„Forbes România” și-a crescut tirajul vândut în această vară, consolidându-și poziția de lider al presei economice și de business

Revista „Forbes România” se află pe primul loc pe nișa publicațiilor financiar-economice și de business, cu o medie de 6.284 de exemplare vândute pe ediție, în perioada iulie – septembrie 2016, conform datelor oficializate recent de BRAT.
Forbes Woman Gala BMW_Forbes_086 (3)

Tirajul vândut pe ediție al revistei „Forbes România” este mai mare cu 156 de exemplare față de cel din trimestrul anterior (aprilie – iunie). Creșterea survine în ciuda scăderii consumului de presă din cauza sezonalității (iulie – septembrie este perioadă de concedii și vacanțe).

Creștere de tiraj vândut a înregistrat și lunarul „Transilvania Business” (+163 exemplare).

Celelalte titluri de pe această nișă au înregistrat scăderi ale tirajului mediu vândut pe ediție: „Ziarul Financiar” (-963 exemplare), „Capital” (-367) și Business Magazin (-903).

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii