Cautare




, Staff

Media şi entertainment |
|

Forbes Media achiziționează platforma online The Memo din Marea Britanie

Achiziția strategică va crea o echipă editorială europeană dezvoltată și va consolida prezența Forbes în Europa.
forbes shutterstock_696823684

Forbes Media anunță achiziționarea publicației online britanice The Memo, în urma căreia se va forma prima echipă editorială completă, care se va concentra asupra conținutului european. Fondatorul The Memo, Alex Wood va prelua rolul de editor european.

Achiziționarea The Memo face parte din planurile de expansiune ale companiei și va permite publisherului să își consolideze prezența în Europa și conținutul european pe Forbes.com. Forbes își propune să își extindă acoperirea și rețeaua de contribuitori în întreaga Europă.

„Aceasta este o achiziție strategică și parte a unei inițiative multilaterale care să crească și să fie îm slujba cititorilor europeni. Formarea unei echipe editoriale în Londra este un element important din această strategie. Urăm bun-venit echipei și lui Alex la Forbes”, a spus Mike Federle, Chief Executive Officer al Forbes.

Alex Wood se va alătura echipei Forbes, în calitate de editor european, alăturii de angajații The Memo, inclusiv Alexandra Charalambous, Kitty Knowles și Oliver Smith.

„În calitate de jurnalist, am avut privilegiul de a scrie despre cei mai importanți lideri din afaceri europeni – și în 2015 am hotărât să devin antreprenor. Trei ani mai târziu, sunt încântat să-mi unesc forțele cu cele ale Forbes, unul dintre cele mai renumerite branduri media, pentru a forma prima echipă editorială completă. Vom acoperit toate colțurile continentului și aștept să împărtășesc poveștile despre antrepenori și succesul afacerilor în Europa cu audiența globală a Forbes”, a spus Alex Wood.

Ca parte a achiziției, cea mai mare parte a conținutului Memo va fi transferat către Forbes.com și va fi poziționat în secțiunile specifice Europei. De la 1 martie, site-ul The Memo va fi redirecționat către Forbes.com.

„Forbes se extinde în Europa rapid prin intermediul mai multor platforme, inclusiv din punct de vedere editorial, prin evenimente sau francize”, a spus Charles Yardley, managing director al Forbes Europa. „În 2017, am sărbătorit primul Summit European CMO și, deja, în 2018 am anunțat primul Summit 30 under 30, care va avea loc în Amsterdam și va lansa franciza Summit-ului CIO în mai. Aceste etape, alături de numirea unui editor eropean și a unei echipe cu sediul în Marea Britanie, vor arăta că Forbes se angajează să-și întărească poziția în această regiune”.

Alex Wood a intrat în atenția Forbes prin intermediul listei Forbes 30 under 30, în 2016, când a fost ales în juriu pentru categoria „Media”.

„Suntem încâtați ca Alex Wood și The Memo au devenit partenerii noștri și mă bucur că l-am descoperit prin lista „30 under 30”, care cuprinde tineri ce schimbă regulile din diferite industrii. Alex este persoana perfectă pentru a construi o relație cu publicul și un brand în piața europeană”, a spus Randall Lane, Chief Content Officer al Forbes.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii