Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Industrie |
|

foodpanda lansează un nou serviciu de livrare în București. Ce vei putea să îți comanzi acum prin intermediul platformei

foodpanda, parte a grupului Delivery Hero și una din cele mai mari platforme de food ordering din România, lansează astăzi în București un nou serviciu de livrare a cafelei, de la 40 de cafenele partenere.

Pentru început, serviciul este disponibil doar în București, acesta urmând să fie disponibil și în orașe precum Cluj-Napoca, Iași sau Timișoara.

Potrivit reprezentanților foodpanda, serviciul de livrare de cafea reprezintă o nouă linie de business, complementară serviciului de livrare de mâncare, acesta fiind deja disponibil în mai multe țări din Grupul Delivery Hero.

Prin noul serviciu, foodpanda se adresează preponderent clienților care lucrează în birouri, iar programul nu le permite să ajungă să-și achiziționeze cafeaua din locația preferată. Astfel, aceștia au posibilitatea să-și comande cafeaua, urmând același proces de comandă pe platformă ca și în cazul preparatelor culinare. Suma minimă pentru o comandă diferă în funcție de cafeneaua aleasă, însă nu va depăși 24,99 lei.

„ Am lansat noul serviciu din dorința de a oferi clienților noștri și posibilitatea de a-și savura cafeaua preferată, printr-o simplă comandă de la birou sau de acasă. De asemenea, prin această inițiativă le oferim partenerilor nostri un canal de vânzare suplimentar, menit să le sporească afacerile”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director al Delivery Hero România.

În prezent, utilizatorii foodpanda pot comanda cafea de la peste 40 de cafenele din București, de la branduri precum: Tucano, The Coffee Shop sau Handsome Monk, dar și de la cafenele independente deținute de antreprenori locali, precum: UrBarn sau Teto.

În prima jumătate a anului, foodpanda a continuat planul de dezvoltare la nivel național, prin extinderea operațiunilor în orașele: Ploiești, Craiova, Târgu Mureș și Baia Mare. În primele trei luni ale anului 2019, numărul restaurantelor noi listate pe platformă a crescut în medie cu peste 132%, comparativ cu aceeași perioadă din 2018. În plus, numai în luna iunie, numărul restaurantelor este cu aproape 50% mai mare față de începutul anului.

 

Vezi și: În ce cifre se măsoară apetitul românilor pentru comenzile online de mâncare?

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii