FacebookTwitterLinkedIn

Cu ajutorul acestei investiții, foodpanda va continua extinderea globală, având ca obiectiv prezența în 40 de țări până la sfârșitul primului trimestru al acestui an. Compania funcționează în prezent pe patru continente.

Platforma online este susținută de Rocket Internet, unul dintre cele mai mare incubator de afaceri online din lume.

Anul trecut, foodpanda s-a extins în 20 de țări, printre care și România, și a lansat o aplicație mobilă pentru iOs și Android, care este în prezent una dintre cele mai utilizate aplicații pentru comenzi de mâncare la nivel mondial.

Vezi cu cât va crește comerțul electronic în acest an

Ca urmare a strategiei de creștere, foodpanda își va extinde serviciile în alte opt țări în prima parte a lui 2014: Croația, Bulgaria, Serbia, Slovenia, Kazahstan, Azerbaidjan, Tanzania și Uganda, în acestea două din urmă serviciul fiind deja lansat.

“În prezent, suntem cea mai mare platformă pentru comenzi online de mâncare din lume, fiind activi și extinzându-ne în Asia, Europa, America Latină, Orientul Mijlociu și Africa. Beneficiind deja de încrederea investitorilor cu experiență, ne vom putea continua strategia de creștere, pentru a deveni un brand online cu adevărat global. Mai mult, vom continua să ne extindem și în piețele în care suntem deja activi, astfel încât să fim prezenți în fiecare colț al țărilor în care ne desfășurăm activitatea. De asemenea, continuăm să investim în serviciile pentru clienți și să creăm cel mai convenabil mod de a comanda mâncare – indiferent de locul de unde este realizată comanda”, a spus Ralf Wenzel, Co-Fondator și Global Managing Director foodpanda / hellofood.

Vezi cum funcționează o platformă de finanţare a proiectelor creative

Platforma online pentru comenzi de mâncare ajută restaurantele să își crească vânzările prin intermediul site-ului și al aplicației, oferindu-le totodată tehnologii și instrumente de analytics performante. Clienții își pot alege mâncarea online, iar foodpanda procesează comanda și o trimite direct către restaurant, care se ocupă de livrare.

„Faptul că am primit finanțare din partea investitorilor demonstrează că foodpanda a devenit deja un brand de încredere și că planurile noastre de extindere sunt cu un pas mai aproape de a se realiza. Aceste investiții se vor reflecta cu siguranță și în calitatea serviciilor pe care le oferim. În ceea ce privește România, finanțarea ne va ajuta să ne extindem în toate orașele mari din țară, așa cum ne-am propus”, a spus și Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro.

foodpanda are parteneriate cu peste 22.000 de restaurante la nivel mondial, în România colaborând în prezent cu peste 150 de restaurante din București și Cluj-Napoca.

În 2013, foodpanda a primit o finanțare de peste 20 de milioane de dolari de la Phenomen Ventures și Investment AB Kinnevik și alte 8 milioane de dolari de la iMENA Holdings.