FacebookTwitterLinkedIn

Industria o cunoaște foarte bine, având o experiență de aproape 20 de ani în HoReCa, care, coroborată cu flerul său în afaceri, se pare că dau naștere afacerilor de succes. Recent, aantreprenorul a observat un nou trend în materie de localuri care se învârte în jurul câtorva cuvinte-cheie: socializare, freelanceri, co-working.

„În București am închis în această lună Old Nick Pub (o altă afacere de-a antreprenorului – n.red.) din Lahovari, după șase ani de zile. Este o locație ce necesită un refresh total și considerăm că e un moment în care trebuie să facem o schimbare de concept,  așa că am venit cu o idee nouă – «Dialogue Social Bar» – concept care merge pe zona de socializare, co-working, after work, workshopuri, conferințe, deci un spațiu multifuncțional. Un loc unde să lucrezi, să mănânci ceva simplu, să bei ceva seara. Prețurile vor fi medii spre premium și credem că e un moment bun pentru un astfel de business, statisticile indică un trend crescător pentru social baruri”.

Citește și: GoPro deschide un birou în Capitală și angajează 100 de persoane

Lucrările la locație, amenajată pe strada Hristo Botev din Capitală, au fost  începute la 1 decembrie, „dar nu ne-am grăbit, fiind un spațiu spectaculos din punct de vedere al arhitecturii”. Radu Savopol detaliază: „Am investit aproape 60.000 de euro, am găsit spațiul la o chirie bună și este o investiție pe termen lung. Este un sistem deja pregătit pentru franciză, au venit cereri din partea celor care au 5 to go, cărora le-am povestit despre proiect. Se poate aplica în apropierea centrelor de business, în zonele studențești, unde sunt aglomerări mari de tineri. Sunt 100 de metri pătrați la parter, iar la etaj amenajăm două săli permanente pe care le poți închiria cu ora dacă ai de lucru. E un business de nișă, chiar nu știu în cât timp voi recupera investiția pentru că poate să meargă foarte bine sau poate fi o afacere care să-ți asigure un venit constant, dar nu spectaculos”.

Antreprenorii care „poftesc” la o astfel de afacere vor investi de aproape patru ori mai mult decât într-o franciză 5 to go, Savopol estimând un preț de 50-75.000 de euro pentru un local la cheie sub brandul Dialogue. De asemenea, spațiile pe care le vizează vor avea suprafețe între 60 și 100 de metri pătrați, iar chiria lunară îi va costa pe proprietarii afacerii între 1.000 și 1.500 de euro. În acest an, „aș mai încerca un spațiu”, completează antreprenorul. Până atunci, pentru primul Dialogue deschis, încasările lunare estimate se ridică la aproape 20.000 de euro.

Deschiderea barului este programată spre finalul acestei luni.

Citiți INTERVIUL COMPLET cu Radu Savopol în numărul din martie al revistei Forbes România.