FacebookTwitterLinkedIn

Adrian Nica – Managing Director Flying Elephant

V-ati adaptat destul de repede crizei prin care trecem cu totii si la standarde destul de greu de atins. Cum ati reusit?

Nu as spune ca ne-am adaptat atat de repede. Au trecut doua luni, totusi. Dar, mie cel putin, mi s-a parut destul de plictisitor sa fac conferinte pe zoom, chiar daca era la indemana. Aveam deja un studio video dotat cu croma si servere pentru streaming, dar am preferat sa cautam solutii prin care sa putem transmite emotie, sa oferim o experienta celor care privesc, sa ne apropiem cat mai mult de evenimentele reale pe care le organizam.

A fost usor sa gasiti un client care sa creada in conceptul acesta?

In momentul de fata este destul de greu sa gasesti un client, darămite un client care sa aloce buget pentru ceva nou. Cred ca am avut si putin noroc. Mai ales ca nu am facut asta cu un client existent, ci cu unul nou. IPSO AGRICULTURĂ s-a dovedit genul de client pe care si-l doreste orice agentie, dornic sa inoveze si cu un marketing care a muncit cot la cot cu noi. IPSO AGRICULTURĂ ne-a acordat incredere si am reusit sa i-o rasplatim.

Sunteti la prima „abatere” de acest gen?

Nu suntem la prima „abatere”. Anul trecut, la sugestia partenerului si prietenului meu, am dezvoltat Cataloagele online interactive, un produs care s-a dovedit de succes. In mai putin de jumatate de an avem mai multi clienti pentru acest produs, iar acum este un departament care ne face sa privim mai cu detasare criza si sa inovam in liniste.

Apropo de inovatie, cum v-a venit ideea cu aceasta platforma?

Eu pot sa imi asum faptul ca am dus aceasta idee in advertising. Chiar la inceputul acestei crize, pe la finalul lunii februarie, vorbeam cu Marius Moga despre un festival dedicat familiilor cu copii, pe care trebuia sa il organizam in primul weekend din septembrie la Rasnov si mi-a povestit despre aceasta idee. Mi s-a parut incredibila si am vazut-o deja implementata in advertising. Apoi au urmat zile intregi de vorbit la telefon, mail-uri si am reusit. Le multumesc la randul meu lui Marius Moga si Sebastian Dobrincu. Ei au fost in spate si au facut ca acest lucru sa fie tehnic posibil.

Ce urmeaza?

Urmeaza foarte multe proiecte pe aceasta platforma. Deja avem cereri si am primit brief-uri.

Dupa ce trece pandemia mai vedeti utila aceasta inovatie?

Normal. Sa va dau un exemplu: in mod normal la o lansare a unui tractor, la un targ sau la un concert, poate veni un numar limitat de oameni. Cum ar fi ca aceste evenimente sa fie hibride? In afara de cei prezenti la fata locului sa poate participa, in acelasi cadru, la fel de interactiv si cei care sunt in alta parte. Eu cred ca toate companiile vor prefera ca, in loc de cateva sute de oameni, sa fie cateva mii sau zeci de mii care iau parte la eveniment.

Ati infiintat Flying Elephant in 2017, iar anul trecut l-ati incheiat cu o cifra de afaceri de peste 1,3 milioane de euro. Exista o reteta a succesului in advertising?

Nu exista o reteta a succesului. Pot spune ce am facut eu. Am strans o echipa buna, pasionata, unita si dornica sa faca performanta. Daca mai punem putin noroc, viziune si faptul ca am fost tot timpul corect cu clientii, inseamna ca am facut ce trebuie. Nu e un stereotip. Pur si simplu asa am reusit sa ajungem aici. Mai avem multe lucruri de aratat si consider ca Flying Elephant de abia acum a inceput sa conteze pe piata de advertising.

Mai aveti vreun proiect indraznet pe care considerati ca trebuie sa il urmarim?

Da. Pe 1 iunie vom face un NETSHOW pe ireal.ro. Un spectacol maraton, real intr-o lume digitala. Totul este posibil datorita platformei ireal.ro, prima solutie de mix reality activation din Romania, creata de Marius Moga si Sebastian Dobrincu, sustinuta de Flying Elephant pe partea de comunicare.