Cautare




, Contributor

Tech |
|

Florin Talpeș: Vindem în acest an peste 100.000 de dispozitive BOX. La 6 luni după lansarea în SUA urmează și alte piețe

Florin Talpeș, CEO-ul și cofondatorul producătorului român de produse de securitate Bitdefender, estimează că va vinde în primele șase luni de la lanseara Bitdefender BOX, între 100.000 și 200.000 de astfel de dispozitive și anunță că se va lansa și pe alte piețe în a doua jumătate a acestui an.
talpes bitdefender box

Bitdefender BOX este un produs de securitate, un hardware care se instalează pe rețeaua de acasă, funcționează asemenea unui router, dar, care are o replica virtuală în cloud ceea ce oferă securitate dispozitivelor mobile conectate la BOX și după ce utilizatorii părăsesc locuința – astfel arată pe scurt descrierea produsului de securitate lansat de compania românească Bitdefender, luna trecută, în Statele Unite.

„Aceasta înglobează tehnologii bazate pe 21 de brevete de invenție (dintre care 3 apar în premieră în Bitdefender BOX) înregistrate de cercetători din echipa românească a Bitdefender”, arată reprezentanții companiei.

Dispozitivul costa 199 de dolari și poate fi utilizat gratuit în primul an, după care abonamentul este de 99 de dolari/an.

Echipia Bitdefender a lucrat aproximativ doi ani la realizarea acestui dispozitiv, iar producția dispozitivului în sine se face în China.

„O noutate pe care o aduce BOX-ul: până acum terminalele Apple nu puteau să fie protejate suplimentar, singura securitate pe care o poți obține pe pentru terminalele Apple era legată de securitatea pe care Apple o oferă și mă refer aici la iPhone și iPad. Pe dispozitivele cu iOS nu puteai să folosești altfel de măsuri de securitate. Au mai fost încercări în piață, dar care nu au prins”, declară Florin Talpeș, CEO și cofondator Bitdefender.

„Sunt studii care araă că numărul mediu de dispozitive interconectate utilizate într-o familie este peste 14, în Germania și ajunge până la 55 pe familie în Statele Unite, din acestea mai mult de jumătate fac parte din categoria celor slab protejate sau nu au protecție deloc. De aceea piața din Statele unite este prima piață pe care ne focalizăm în momentul acesta, o piață în care iOS și Things (dispozitivele interconectate) au o cotă de piață foarte mare. Și pentru prima oară am început să ne uităm la familii, dorim să satisfacem nevoia consumatorilor casnici”, mai spune Talpeș.

El a mai adăugat că principala strategie a companiei este de a se focusa în următoarele șase luni doar pe piața americană, urmând ca apoi să lanseze produsul și în alte piețe. De asemenea, el estimează că vor vinde până la 200.000 de produse Bidefender BOX, în primele 12 luni.

Vezi care sunt previziunile lui Florin Talpeș pentru următorii șase ani

Întrebat cum comentează criticile aduse pe piața din State, în ceea ce privește prețul destul de ridicat al prodului, Talpeș recunoaște că este nevoie de o reviziuire a strategiei de preț, dar spune că deocamdată vor păstra prețul stabilit.

Bitdefender SRL, parte a holdingului Bitdefender, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 276,89 milioane de lei, dintre care peste 95% reprezintă exporturi pe toate continentele. Compania estimează o creștere de peste 50% a afacerilor în acest an.

Bitdefender dezvoltă tehnologii și soluții de securitate cibernetică în centrele sale de cercetare-dezvoltare din București, Cluj, Iași și Timișoara și are la nivel mondial peste 700 de angajați.

În 2014 Bitdefender SRL a ocupat locul 3 în clasamentul companiilor exportatoare de servicii informatice și de media, dintr-un total de 681 de societăți care au raportat astfel de servicii, potrivit datelor furnizate de Banca Națională a României.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii