Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Florin Călinescu susține șoferițele din București într-o campanie de „îmblânzire” a bărbaților nervoși la volan

Calinescu_1.jpg
În zilele de 5, 6 și 7 martie a.c., șoferițele din București vor primi în cea mai aglomerată intersecție din oraș un cadou care le va „îmbunătăți” viața.... în trafic: pancarte cu mesaje pozitive de răspuns la reacțiile neprietenoase ale șoferilor nervoși.

Cu texte de genul: „Zâmbește”, „Nimeni nu-i perfect” sau „Azi e ziua mea” pancartele le vor ajuta pe șoferițe să reacționeze când sunt agresate verbal, să evite un potențial conflict și să creeze o atmosferă mai plăcută în traficul bucureștean.

Timp de trei zile, vor fi distribuite 1.000 de pancarte de către voluntari și politiști.

Imaginea acestei campanii este actorul Florin Călinescu, care interepretează rolul șoferului nervos în spotul de promovare.

Campania este inițiată de Școala DallesGo cu sprijinul GMP PR, Sindicatulului Național al Agenților de Poliție din  România, Insidio Media, Stilultau.ro și Bronec.

Ideea campaniei „Să ne iubim în trafic” a pornit de la faptul că majoritatea bărbaților consideră că femeile nu știu să conducă. În mod constant, în București, femeile sunt claxonate, agresate gesturi sau cuvinte obscene.

Campania vizează să le ofere șoferițelor o experiență mai plăcută la volan și să îmbunătățească relațiile dintre participanții la traficul bucureștean.

„Ne dorim să arătam că se poate și altfel, că nu este nevoie de agresiune verbală sau fizică pentru a-ți impune punctul de vedere. Așteptăm cu nerăbdare reacțiile participanților în trafic!”, a spus Iulia Iacob, PR Specialist.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii